این «بازتاب» جهان آشفته ما است! | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۹

این «بازتاب» جهان آشفته ما است!

نمایشگاه آثار مهین منفرد به نام «بازتاب» تا 27 مهر ماه در نگارخانه نگر برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، «بازتاب» عنوان نمایشگاه انفرادی مهین منفرد است که با کیوریتوری زروان روح بخشان ۱۶ مهرماه در گالری نگر افتتاح شد و تا ۲۷ مهر ماه ادامه دارد.

مهین منفرد در بیانیه این نمایشگاه نوشته است: «بازتاب Reflection

آشفتگی و نابسامانی جهان در این یک سال و نیم گذشته به مراتب بیشتر شده و طوفان کووید ۱۹ ناپایداری زندگی را بیش از پیش نمایان کرد. سردرگمی و عدم قطعیت آشکارا هر لحظه از بودن را تحت تاثیر قرار داده و وجود و عدم را چنان به هم پیوند زده که گویی دیگر چندان تفاوتی بین این دو نبوده و نتیجه چنین موقعیتی جز آشفتگی نیست.

مجموعه «بازتاب» حاصل نگاه من به طبیعتی است که ماهیت وجودی آن در بستر پراضطراب و فرساینده این روزها، همچنان زاینده و زنده است.

می‌دانیم که طبیعت فارغ از غم و شادی ما انسان‌ها به کار خود مشغول است و من نیز تلاش کرده‌ام که در تقابل طبیعت و روزگار، دریافت خود را به تصویر بکشم. در واقع این مجموعه تغزلی و لطیف نیست، بلکه بازتاب آشوب ناشی از وضعیت جهان در زمانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم.

مهین منفرد
مهر ۱۴۰۰»

نمایشگاه «بازتاب» همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در گالری نگر به نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول میزبان مخاطبان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است