مراسم تشییع عزت‌الله مهرآوران ۱۹ مهر در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود

نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره مراسم تشییع عزت‌الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر که شب گذشته 16 مهرماه بر اثر عوارض ناشی از ابتلا به کرونا و یک دوره بستری در بیمارستان دار فانی را وداع گفت، اعلام کرد: مراسم تشییع این هنرمند پیشکسوت روز دوشنبه 19 مهرماه ساعت 11 صبح در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی موجود و به خواست خانواده این هنرمند، مراسمی خصوصی و با تعداد محدودی از افراد برگزار می‌شود.

عزت‌الله مهرآوران نشان درجه یک هنری در رشته نمایشنامه نویسی داشت و با آثارش در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر حضور داشته که از این میان می‌توان به جشنواره فجر سال ۱۳۷۰ اشاره کرد.

مهرآوران در این دوره «مال‌کنون» را به صورت مشترک با مریم معترف و در کنار آثاری نظیر «سایه ماه» به کارگردانی انوشیروان ارجمند، «مرگ یزدگرد» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی گلاب آدینه، «دلدار» به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری و واقعه‌خوانی «جهاز جادو» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی روی صحنه برد.

انتهای پیام/