تهیه نسخه ویژه نابینایان چهار اثر از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۱

تهیه نسخه ویژه نابینایان چهار اثر از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

«یدو»، «بام بالا»، «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» برای مخاطبان نابینا در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توضیح‌دار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سوینا، گروه سوینا در دومین سال همکاری با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در سی و چهارمین دوره این رویداد، نسخه ویژه نابینایان چهار فیلم این جشنواره را مناسب‌سازی کرد.

فیلم سینمایی «بام بالا» به‌کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی با صدای نازنین مهیمنی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» به‌کارگردانی مرضیه منصوری با صدای رویا فلاحی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

محدثه واعظی‌پور متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی «بام بالا» و «یکی بود یکی نبود» را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو فراز انجام شده‌ است.

همچنین فیلم‌های سینمایی‌ «یدو» ساخته مهدی جعفری و «خبرنگار» ساخته ابراهیم فروزش نیز با صدای محسن بهرامی، بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون توضیح‌دار شد.

پژمان تیمورتاش متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی «یدو» و «خبرنگار» را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو آکورد انجام شده‌ است.

یکشنبه ۱۸ مهرماه، ساعت ۱۷ فیلم سینمایی‌ «یدو» و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «بام بالا» و سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «خبرنگار» در سالن شماره ۳ سینما فرهنگ برای مخاطبان نابینا اکران می‌شوند.

دو فیلم «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» علاوه بر اکران در سالن سینما، در پلتفرم‌های میزبان فیلم‌های جشنواره (هاشور و فیلیمو) نیز پخش خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است