روایت ابراهیم فروزش از پسرک «خبرنگار»/ داستان‌هایی که در عمق جامعه حرکت می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳

روایت ابراهیم فروزش از پسرک «خبرنگار»/ داستان‌هایی که در عمق جامعه حرکت می‌کند

ابراهیم فروزش کارگردان باسابقه سینما با فیلم تازه‌ای در سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حاضر است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، با معرفی فهرست فیلم‌های حاضر در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، مشخص شد که ۱۸ فیلم در این دوره با یکدیگر رقابت خواهند کرد. فیلم «خبرنگار» به کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی یکی از این آثار است که در این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده خواهد شد.

ابراهیم فروزش کارگردان فیلم «خبرنگار» در گفتگو با صبا گفت: داستان این فیلم در بوشهر می‌گذرد و درباره پسرک نوجوانی است که پس از آغاز تعطیلی تابستانه مدارس، با اجازه پدرش می‌خواهد خبرنگار شود و برای این کار نزد یکی از اهالی رسانه می‌رود.

این فیلمساز پیشکسوت درباره نمایش عمومی فیلم‌های کودک و نوجوان بیان کرد: بعضی از فیلم‌هایی که برای کودک و نوجوان ساخته شده، اکران شده و موفق هم بوده، اصولا برای سرگرمی کودکان ساخته شده است.

کارگردان فیلم «خبرنگار» در پایان درباره احتمال استقبال عمومی از این فیلم گفت: فیلم‌هایی هم هست که داستان‌هایش در عمق جامعه حرکت می‌کند و به زندگی و ارتباطات مردم با یکدیگر و به خصوص قشر نوجوان می‌پردازد. این نوع فیلم‌ها مخاطب خاص خود را دارد که باید آن‌ها را در سنین ۱۲ سال تا ۱۸ سال، جستجو کرد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است