«نشان ارادت» جایی برای ارادت به اهل بیت است/ ادامه برنامه در روزهای پایانی هفته | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۲
تهیه‌کننده «نشان ارادت» در گفتگو با صبا:

«نشان ارادت» جایی برای ارادت به اهل بیت است/ ادامه برنامه در روزهای پایانی هفته

پویان هدایتی درباره طرح برنامه «نشان ارادت» توضیح و خبر از ادامه این برنامه داد.

پویان هدایتی تهیه‌کننده «نشان ارادت» ویژه‌برنامه محرمی شبکه دو که در ایام محرم و صفر پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو وتلوزیون خبرگزاری صبا درباره طرح این برنامه گفت: از همان روزهای ابتدای پیش تولید این برنامه به خطی مشترک رسیدم آن‌هم جایی برای بیان ارادت اقشار مختلف به امام حسین (ع) خواهد بود و حتی در چینش مهمانان این برنامه هم سعی کردیم تا از تمام طیف‌ها یک نماینده روی صندلی این برنامه بنشانیم‌.

تهیه‌کننده برنامه ادامه داد: تیم تحریریه «نشان ارادت» یک سال روی علت حضور تک تک مهمانان برنامه کار کرده و حتی جاهایی به چالش‌هایی در بیان برخی از موارد داشتیم که خود مهمان برنامه با اشتیاق اعلام کرده است که این مساله را بیان خواهد کرد. «نشان ارادت» جایی برای بیان بی غل و غش ارادت آدم‌ها به ساحت امام حسین(ع) بوده است.

هدایتی با اشاره به اینکه پخش این برنامه در ایام محرم و صفر مخاطبان خوبی داشته است، بیان کرد: در مدت دو ماه پخش این برنامه در ایام عزاداری محرم و صفر مخاطبان به خاطر نوع گفتگو و پرداخت به موضوع اهل بیت مخاطبان خوبی داشته و قرار است با همکاری ستاد بازسازی عتبات و پشتیبانی آقای جعفری جلو و آقای بی طرف این برنامه تا پایان سال در روزهای انتهایی هفته ادامه پیدا کند، اما گفتن این نکته ضروریست که ادامه این برنامه با تغییرات بسیار محسوسی همراه خواهد بود.
این‌تهیه‌کننده درباره نوع گفتگوهای مهمانان در این برنامه توضیح داد: برنامه «نشان ارادت» نیز از لحاظ فنی در برنامه سازی تاک‌شو به اصطلاح فنی‌تر مجری آف محسوب می‌شود. این یعنی مهمان تنها در جلوی دوربین قرار می‌گیرد و تنها علت پرداخت این نوع گفتگو این است که گاهی مهمانی که روی صندلی می‌نشیند، احتیاج دارد با خودش و دنیای درونش تنها شود و یا به عبارتی دیگر مهمان و مخاطب برنامه را با امام حسینِ ذهنش تنها می‌گذاریم و در این تنهایی بارها شاهد اشک‌ها، سکوت‌های عمیق و .. بوده‌ایم که شاید اگر مجری در قاب بود این اتفاق رقم نمی‌خورد.
تهیه‌کننده «حس‌مشترک» در پایان با اشاره به اینکه صداوسیما اصلی‌ترین شریان فرهنگی وظیفه دارد تا با تمان قوای خود در ایام مهم برای مخاطبان خود ویژه برنامه‌ای در خور تولید کند، اظهار کرد: امیدوارم تیم نشان ارادت توانسته باشد این‌ خوراک لازم را برای مخاطبان در این ایام تهیه کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000