استعدادها در «بندبازی» آماده پرتابند! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
بهروز صفاریان در گفتگو با صبا:

استعدادها در «بندبازی» آماده پرتابند!

عضو هیات داوران «بندبازی» در نخستین اظهارنظر خود برخی اهداف این مسابقه و ساختار آن را توضیح داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، بهروز صفاریان عضو هیات داوران «بندبازی» در نخستین اظهارنظر درباره این رقابت موسیقی گفت: «بندبازی» فرصتی است برای ارائه آثار خوب با شأنیت حرفه ای در زمینه ای بسیار درجه یک که شرکت کننده ها بتوانند خودی نشان دهند و به مارکت موسیقی معرفی شوند.

به گفته وی، از کارگردانی تا ریزترین جزییات این برنامه به شکلی صورت گرفته که همه استعدادها و شرکت کننده ها، آماده پرتاب به سمت اهداف بلندپروازانه خود هستند.

صفاریان درباره مولفه های یک گروه موسیقی موفق و تجربه حضور در این برنامه موسیقی محور، توضیح داد: هماهنگی و ایجاد هارمونی خوب برای یک گروه موسیقی همیشه مهم ترین اصل است. هر یک از اعضای گروه باید سعی کنند وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا از تجمیع آنها اتفاقات خوبی بیفتد. مولفه های دیگری هم برای انتخاب و تایید یک گروه موسیقی وجود دارد که باعث هماهنگی و موفقیت یک گروه موسیقی می شود که ما در تلاشیم با تقویت آنها، کیفیت اجراها و شرکت کننده ها در این رقابت را بهبود ببخشیم.

او افزود: با علیرضا عصار دوست قدیمی هستیم و حدود بیست و چند سال پیش با هم یک همکاری مشترک داشتیم. بقیه داوران و مجری برنامه هم از بهترین ها در حوزه موسیقی و تخصصی خودشان هستند و همین تخصص باعث شده وزن برنامه بسیار بالا باشد و البته سطح توقعات هم بالا رفته است. به شخصه تجربه حضور و داوری در جشنواره های مختلف موسیقی از قبیل جشنواره موسیقی فجر و جشنواره «شمس» را داشته ام ولی در «بندبازی» ماجرا جور دیگری است و بیشتر قرار است رقابتی باشد برای گروه های بااستعداد و کاربلد.

این موزیسین در انتهای صحبت های خود خاطرنشان کرد: به من گفتند کارگردان «بندبازی» آقای نیما بانک در کارشان بسیار بداخلاق و جدی هستند و همین باعث شد خیلی زود برای حضور در این برنامه جواب مثبت بدهم. اصولا جدیت در کار، یکی از مهم ترین پارامترهای من برای هر فعالیتی است. خیلی ها درباره خود من هم این اعتقاد را دارند که در کار، آدم خوش خُلقی نیستم ولی به هر حال برای اینکه یک اثر در مسیر درست تولید پیش برود، بایستی اصول حرفه ای کارحفظ شود. این اصلی ترین نگاه من در مواقع کار است و به شدت سخت‌گیر هستم ولی در این فرصت که برای رقابت و معرفی گروه های بااستعداد فراهم شده، همه تلاش من و تیم «بندبازی» حمایت و معرفی در بهترین و شایسته ترین شرایط گروه ها به مخاطبان موسیقی است.

رویداد موسیقی «بندبازی» به میزبانی امید حاجیلی و حضور علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهراوه شریفی نیا به عنوان هیات داوران در مرحله تولید است.

این برنامه به تهیه کنندگی «فیلم نت» و کارگردانی نیما بانک قرار است میزبان گروه های موسیقی جوان و مستعد باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است