فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد/ زمان برگزاری ۲۴ تا ۲۹ بهمن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰

فراخوان بخش غیررقابتی جشنواره موسیقی فجر اعلام شد/ زمان برگزاری ۲۴ تا ۲۹ بهمن

فراخوان بخش غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با اعلام زمان برگزاری از سوی دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، فراخوان بخش غیررقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین‌نامه جشنواره با هدف شناسایی، ظرفیت سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر کشور با اولویت معیارهای هنری در هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه ای از اول آبان تا اول دی ماه امسال فرصت دارند بر اساس شرایط جشنواره در سایت به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کرده و یا به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان خارک، کوچه هانری کربن، پلاک ۱۸ طبقه سوم ارایه کنند.

هیات انتخاب آثار و گروه‌های جشنواره با انتشار این فراخوان از تمام گروه‌ها و هنرمندان فعال موسیقی در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای دریافت فراخوان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر  اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است