توضیح فیلیمو درباره حذف محتوای تصویرگستر پاسارگارد/ درخواست‌های نامتعارف داشتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
صبا پیگیری کرد؛

توضیح فیلیمو درباره حذف محتوای تصویرگستر پاسارگارد/ درخواست‌های نامتعارف داشتند

روابط عمومی فیلیمو علت حذف محصولات تصویرگستر پاسارگاد از خروجی این پلتفرم را «درخواست‌های نامتعارف صاحب محتوا» عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر حذف محصولات سینمایی و نمایش خانگی موسسه تصویرگستر پاسارگاد از خروجی پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا منتشر شده است.

بر اساس بررسی صبا، این آثار از حدود یک ماه پیش، دیگر در این دو پلتفرم در دسترس نبوده‌اند اما اخبار آن به تازگی منتشر شده است.

خبرنگار صبا این اتفاق را از فیلیمو پیگیری کرد که روابط عمومی این پلتفرم در این باره پاسخ داد: با صاحب محتوا دچار چالش شدیم؛ صاحب محتوا درخواست‌های خارج از عرف داشت که آن را قبول نکردیم.

بر این اساس، مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» و فیلم‌هایی چون «ابد و یک روز»، «جدایی نادر از سیمین»، «مغزهای کوچک زنگ‌زده» و «مصادره» از خروجی پلتفرم‌های نماوا و فیلیمو حذف شده است. سریال «سال‌های دور از خانه» از معدود محصولات تصویرگستر پاسارگاد است که اگرچه از نماوا حذف شده، اما در فیلیمو همچنان در دسترس کاربران قرار دارد.

تصویرگستر پاسارگاد مدت‌هاست که فعالیت خاصی در زمینه تولید و پخش محصولات تصویری ندارد و علی اسدزاده مدیرعامل این شرکت که در این مدت، ۲ مجموعه نمایش خانگی «قورباغه» و «خاتون» را ساخته و منتشر کرده است، این فعالیت‌ها را در قالب این شرکت انجام نداده است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است