ماه مهر و فصل پاییز سوژه نمایشگاه «مهر رنگ» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵

ماه مهر و فصل پاییز سوژه نمایشگاه «مهر رنگ» شد

نمایشگاه گروهی «مهر رنگ» از 19 تا 23 مهر ماه در نگارخانه رسول مهر در معرض تماشا قرار دارد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی نقاشی «مهر رنگ» با سبک و تکنیک آزاد با کیوریتوری بهداد نجفی اسدالهی ۱۹ مهر ماه در نگارخانه رسول مهر افتتاح می‌شود و تا ۲۳ مهر ماه در این مکان ادامه دارد.

هنرمندان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: سعیده آرین، الناز ابراهیمی، سهیلا استاد محمدی، اکرم افضلی، سیما امیر سرداری، ستاره جوان بخت دلیر، ابوالحسن ریاضی، فرحناز کریمی تابش، سپیده مجد کیان، رضا میرشفیعی، بهداد نجفی اسدالهی و حسن نورزونیا.

کیوریتور این نمایشگاه درباره این نمایشگاه توضیح داد: این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های مرتبط فصلی ما برپا شد. اکنون در فصل پاییز قرار داریم و طبیعت در حال تغییر رنگ است و در این ماه انسان‌ها با تغییرات فصلی دچار تغییرات احساسی هم‌ می‌شوند و مسائلی مانند برگ‌ریزان پاییز و راه رفتن در برگ‌های خشک پاییزی همواره الهام‌بخش شاعران بوده است.

او ادامه داد: همچنین ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس است و به تبع آن جنب‌وجوشی در جامعه به پا می‌شود که دوباره کار و فعالیت در جامعه، بازار و آموزش رونق می‌گیرد. این نمایشگاه هم با دریافت مضامینی از ماه مهر و از طرفی مهر و محبت کیوریت شده است و در واقع انتخاب نام «مهر رنگ» حالت دووجهی داشت.

این هنرمند درباره برگزاری نمایشگاه‌های فصلی خاطرنشان کرد: در واقع تغییر فصل‌ها یک پیوستی در کار ما ایجاد می‌کند و ما در همان‌طور که در فصل زمستان، بهار تابستان نمایشگاه مناسبتی داشته‌ایم و به مناسبت فصل پاییز هم چند نمایشگاه خواهیم داشت که یکی از آن‌ها نمایشگاه «خزان» در گالری شلمان بود.

نجفی در پایان تاکید کرد که خود او هم با دو اثر در این نمایشگاه حضور دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «مهر رنگ» می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نگارخانه رسول مهر واقع در تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریا، کوی مروارید مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است