دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری با خانواده فرشته طائرپور/ در کنار صنوف فرهنگی می‌ایستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶

دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری با خانواده فرشته طائرپور/ در کنار صنوف فرهنگی می‌ایستیم

مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز چهار‌شنبه هفت مهر با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز چهار‌شنبه هفتم مهرماه با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.

در این دیدار که با حضور غزل شاکری، فرزند و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در صندوق اعتباری هنر برگزار شد، پوراحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره این سینماگر گفت: زنده یاد طائرپور از هنرمندان شریف، پرتلاش و خستگی ناپذیری بود که همواره دغدغه دفاع از حقوق اهالی سینما را داشت. مطمئناً فقدان این هنرمند دلسوز و پرتلاش، ضربه ای سنگین بر پیکره سینمای ایران بود.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنرخاطر نشان کرد: زنده‌یاد طائرپور در حوزه سینمای کودک و نوجوان، سینمای اجتماعی و فعالیت های صنفی اقدامات شایانی را انجام داد که دستاوردهای او می تواند الگویی برای نسل جوان سینماگر کشور باشد. گردآوری خاطرات و تجربیات زنده یاد طائرپور اقدام مهمی است که از سوی خانواده وی می تواند پیگیری شود.

پوراحمدی با ابراز تأسف از درگذشت چهره های فرهنگی و هنری در دوران شیوع کرونا گفت: زنده یاد طائرپور تا آخرین روزهای زندگی برای واکسیناسیون هنرمندان تلاش کرد. امیدوارم با تکمیل چرخه واکسیناسیون دیگر شاهد از دست دادن هموطنان در اثر این بیماری نباشیم.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در پایان درباره پیگیری دغدغه های صنفی این هنرمند قول مساعد داد و عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار صنوف فرهنگی و هنری پیگیر پیشنهادات و نظرات آن ها است.

فرشته طائرپور تهیه کننده و از فیلمنامه نویسان سینمای ایران صبح ۲۶مردادماه، به دلیل ابتلا به کرونا در سن ۶۹ سالگی از دنیا رفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است