اگر اطلاعات سکونتی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اید، مشمول مالیات می‌شوید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷

اگر اطلاعات سکونتی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اید، مشمول مالیات می‌شوید!

وب سایت و اپلیکیشن تخصصی شابش در زمینه‌ی درج آگهی املاک است که به کاربران این امکان را می دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، ملک مورد نظرشان را به صورت آنلاین جستجو کنند.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، بر اساس اعلام مسئولان وزارت راه و شهرسازی، اطلاعات هویتی ۲۶ میلیون خانوار در سامانه املاک و اسکان وجود دارد که تا پایان مهر ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند، این در حالی است که تا کنون فقط ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اطلاعات سکونتی خود را درج کرده‌اند و بیش از ۲۱ میلیون خانوار اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند.

 

آنطور که مسئولان وزارت راه و شهرسازی می‌گویند اطلاعات هویتی ۲۶ میلیون خانوار در سامانه املاک و اسکان وجود دارد که تاکنون ۴.۵ میلیون نفر در سامانه ثبت نام کرده‌اند و سایر افراد اگر نسبت به درج اطلاعات سکونتی اقدام نکنند واحد آنها به عنوان خانه خالی تلقی و مشمول مالیات می‌شود.

 

اطلاعات هویتی ۲۶ میلیون خانوار در سامانه املاک و اسکان وجود دارد که تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند در این سامانه ثبت نام کنند و پیشنهاد تمدید این زمان تا پایان آذرماه هنوز به تصویب نرسیده است. این در حالی است که تاکنون فقط ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اطلاعات سکونتی خود را درج کرده‌اند.

نرخ تسهیلات خرید مسکن افزایش یافت

افزایش قیمت خرید خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران، در طی سال‌های اخیر، بر کسی پوشیده نیست و یک امر کاملا شفاف است. در طی گرانی های اخیر، سقف وام خرید مسکن در تهران و سایر شهرها ۲ برابر شد. اما آیا افزایش این تسهیلات باعث می شود که افراد به‌راحتی بتوانند به خرید آپارتمان در زعفرانیه و یا محله های لوکس فکر کنند؟ یا باید به فکر خرید آپارتمان در بلوار فردوس و یا سایر محله های غربی تهران باشند؟

بر أساس مصوبه شورای پول و اعتبار، مبلغ وام ترکیبی مسکن، مجموع وام خرید و وام جعاله از محل أوراق در تهران، برای دریافت انفرادی به ۲۸۰ میلیون و برای زوجین ( ۲ فقره) به ۴۸۰ میلیون تومان افزایش یافت. اما باید دید با توجه به افزایش مبلغ تسهیلات و اوضاع بازار مسکن، این افزایش قیمت می تواند کمک حالی برای خرید خانه در تهران باشد یا خیر.

با کمک وب سایت شابش می توانید هر نوع ملکی را برای اجاره و یا خرید جستجو کنید

شابش، وب سایت و اپلیکیشن تخصصی در زمینه‌ی درج آگهی املاک است که به کاربران این امکان را می دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، ملک مورد نظرشان را به صورت آنلاین جستجو کنند. از مزایای مهم این وب سایت علاوه بر جستجوی آنلایت ملک می توان به: گزارش قیمت خرید و اجاره، دسترسی به اطلاعات و شماره تماس املاک های معتبر، مشاهده آگهی های واقعی هر منطقه همراه با عکس و فیلم اشاره کرد.

شابش یک وب سایت تبلیغاتی ملک است که می توانید علاوه بر جستجوی خانه، آگهی های فروش ملک هم در آن تبلیغ کنید. این وب سایت به دلیل تخصصی بودن و تمرکز در یک حوزه کاری از کیفیت بهتری نسبت به سایر وب سایت ها برخوردار است. مشتریان واقعی معمولا وب سایت های تخصصی را به دلیل حرفه‌ای بودن، و کیفیت بالا انتخاب می‌کنند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم حتی اگر وب سایت های عمومی را انتخاب کردید، در کنار آن حتما از خدمات وب سایت های تخصصی هم استفاده کنید تا متوجه تفاوت این دو وب سایت شوید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است