واکنش ساترا به حواشی «پیش‌گو»/ بهتر بود برنامه پخش نمی‌شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۹

واکنش ساترا به حواشی «پیش‌گو»/ بهتر بود برنامه پخش نمی‌شد

ساترا ضمن مسئول دانستن تهیه‌کننده و پلتفرم بابت پخش گفتگوی الناز حبیبی در برنامه «پیش‌گو» با ممیزی فراوان، اعلام کرد که تصمیم این سازمان بر پخش نشدن این قسمت از برنامه بوده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، در روزهای گذشته پخش گفتگوی پژمان جمشیدی با الناز حبیبی در قسمت ۱۹ برنامه اینترنتی «پیش‌گو» با ممیزی فراوان، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی برانگیخته است. در پی حواشی این برنامه، سه‌شنبه ۶ مهرماه دبیرخانه محتوای حرفه‌ای ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) اطلاعیه‌ای را صادر کرد. در این اطلاعیه چهار بندی که در صفحه توییتر این دبیرخانه منتشر شده، آمده است:

۱- تهیه‌کننده محترم برنامه با علم به نکات و ملاحظات تصویری، این قسمت را قبلا ضبط کرده بود.

‏۲- پس از ارزیابی توسط کارگزار، به دلیل نوع اصلاحات و راهکار عوامل تولید، به احترام مخاطب تصمیم بر عدم انتشار این برنامه بود.

‏۳- ساترا با توجه به اصرار عوامل تولید به انتشار با همین شیوه فعلی و با رویکرد جلوگیری تحمیل ضرر به بخش خصوصی، با مسوولیت شخص تهیه‌کننده و رسانه نماوا، با انتشار این قسمت -علی‌رغم کیفیت نامناسب- موافقت کرد.

۴- ساترا ضمن ارج نهادن به فعالیت‌های هنری سرکار خانم الناز حبیبی، حواشی ایجادشده را محصول اقدامات بدون ملاحظه و اصرار بر انتشار اثر با هر کیفیتی می‌داند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است