دنیل کریگ: «جیمز باند» به پرده سینما تعلق دارد/ خانواده سلطنتی روی فرش قرمز | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
در حاشیه نمایش فیلم «زمانی برای مردن نیست»؛

دنیل کریگ: «جیمز باند» به پرده سینما تعلق دارد/ خانواده سلطنتی روی فرش قرمز

دنیل کریگ در خلال مراسم اولین نمایش فیلم «زمانی برای مردن نیست» تاکید کرد که فیلم های جیمز باند متعلق به پرده بزرگ سینما هستند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، سرانجام روز گذشته ۲۸ سپتامبر بعد از مدت‌ها جدیدترین فیلم «جیمز باند» رنگ پرده سینما را به خود دید.

روز سه شنبه ۲۸ سپتامبر، پس از هیاهوی های بسیار حول فیلم جدید «جیمز باند» از تغییر کارگردان و بازنویسی فیلمنامه تا چندین وقفه به دلیل بیماری کرونا، فیلم «زمانی برای مردن نیست» اولین نمایش جهانی خود را در رویال آلبرت هال لندن تجربه کرد.

دنیل کریگ در خلال مراسم اولین نمایش فیلم که به عنوان آخرین حضور این بازیگر در نقش جیمز باند شناخته می شود، گفت: شگفت انگیز است. صادقانه بگویم فکر نمی کردم به اینجا که اکنون قرار داریم، برسیم. نمی توانستم برای همراهی مردم در این جشن بیشتر از این صبر کنم.

در این مراسم، رامی ملک، لیا سیدو، لاشانا لینچ و آنا دی آرماس به همراه بیلی آیلیش خواننده فیلم و همینطور کری فوکوناگا کارگردان فیلم نیز حضور داشتند.

کریگ در جای دیگری از این مراسم درباره کیفیت فیلم گفت: به قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» افتخار می کنم. ما فیلم را برای خودمان نساخته ایم. ما آن را برای مردم ساختیم تا آن را روی پرده بزرگ در سینما تماشا کنند جایی که فیلم های «جیمز باند» دقیقا به آنجا تعلق دارند.

طی این مراسم، خانواده سلطنتی بریتانیا از جمله پرنس چارلز، پرنس ویلیام و کیت میدلتون نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است