اغلب بازیگران سر سریال‌های پلتفرمی هستند/ نگارش فصل دوم سریال پلیسی «سودا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۲
مهرداد فرید در گفتگو با صبا:

اغلب بازیگران سر سریال‌های پلتفرمی هستند/ نگارش فصل دوم سریال پلیسی «سودا»

مهرداد فرید می گوید با واکسن زدن همه عواملی که در فیلم «کوروش زنده است» قصد همکاری با آنها را دارد، فیلمبرداری این فیلم را آغاز می کند.

مهرداد فرید کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فیلم سینمایی «کوروش زنده است» که چندی پیش گفته بود برای آن درخواست پروانه ساخت داده است، گفت: این فیلم را به زودی جلوی دوربین خواهم برد. در این کار همانند آثار قبلیم، نویسندگی و تهیه را خود بر عهده دارم.

به گفته وی، این اثر سینمایی قرار بود زودتر از این زمان جلوی دوربین رود، اما منتظر ماندند تا تمام عوامل واکسینه شوند.

وی افزود: این فیلم سینمایی درباره شخصی به نام کوروش است و قصه روایتی از اجتماع معاصر دارد اما به نوعی داستان به کوروش کبیر نیز اشاره می‌کند. فرق کوروش قصه ما این است که او باید برای رسیدن به زندگی بهتر با مشکلاتی که امروز مردم با آن درگیر هستند دست و پنجه نرم کند.

این کارگردان تاکید کرد: در حال مذاکره با بازیگران هستم اما جالب است بدانید اکثر بازیگرانِ مطرح مشغول بازی در سریال‌ها شبکه نمایش خانگی هستند که این مساله برای ما مشکل ایجاد کرده است. معضل دیگر اینکه قیمت‌ها به واسطه پول‌هایی که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به بازیگران داده می‌شود دست فیلمسازان را بسته است، برای همین امیدوارم هنرپیشه‌ها وضعیت خطیر سینما را درک کرده و کمی با تولیدکنندگان آثار سینمایی همراهی کنند.

فرید با اعلام اینکه سرمایه گذار این کار بخش خصوصی است، تاکید کرد: قصه «کوروش زنده است» تماماً در تهران می‌گذرد و اینکه در یک شهر فیلمبرداری می کنیم ربطی به صرفه جویی در تولید ندارد بلکه الزام قصه چنین امری را طلب می‌کند.

کارگردان فیلم «دعوتنامه» در بخش دیگر این گفتگو درباره سریال پلیسی «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی نیز چنین توضیح داد: این مجموعه ۱۰ قسمتی به زودی از طریق پلتفرم‌ها در معرض دید قرار خواهد گرفت و اسم پخش کننده سریال نیز به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: فیلمنامه فصل دوم این سریال پلیسی آماده پخش است، اما تولید آن منوط به موفقیت فصل نخست آن خواهد بود. بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، سمیرا حسن پور، علی‌رضا طلیسچی، محمدرضا علیمردانی، محمدرضا هدایتی، شبنم فرشادجو و پرویز فلاحی پور بازیگران این سریال نمایش خانگی هستند. درضمن علیرضا طلیسچی در این سریال ترانه‌های مجموعه را نیز خوانده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است