بررسی مشخصات کلی و امکانات موجود در پروژه آفتاب مهتاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷

بررسی مشخصات کلی و امکانات موجود در پروژه آفتاب مهتاب

پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه عمرانی با کاربری مسکونی و تجاری است که یکی از بهترین و معتبرترین فرصت های سرمایه گذاری است.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، افرادی که مایل به خرید واحدهای پیش فروش از پروژه های ساختمانی عمرانی هستند، باید به طور کامل در مورد جزئیات پروژه اطلاعات لازمه را کسب کنند تا مبادا در آینده مشکلی از نظر قیمت و حتی سند ملک پیش آید ، در همین راستا در این بخش، به بررسی مشخصات کلی و امکانات موجود در پروژه آفتاب مهتاب که یکی از بزرگترین پروژه های ساخت ساز منطقه ۲۲ تهران است، پرداخته شده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی  در این خصوص با ما همراه باشید.

پروژه آفتاب مهتاب چه پروژه ای است؟

پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه عمرانی با کاربری مسکونی و تجاری است که شامل دو برج ۲۵ طبقه ای واقع در منطقه ۲۲ تهران می باشد.ساخت واحدهای این پروژه، در مرحله اجرای اسکلت فلزی است و هنوز کار ساخت و ساز پروژه تکمیل نشده است.

برج های پروژه آفتاب و مهتاب، به شرکت ملی نفت تعلق دارد، این پروژه یکی از بهترین و معتبرترین فرصت های سرمایه گذاری است که کار ساخت آن را شرکت معتبر تهران آرا اجرا می کند.

هر برج پروژه شامل ۲۰ طبقه مسکونی، یک طبقه لابی در همکف و ۴ طبقه منفی متعلق به مشاعات و پارکینگ ساختمان می باشد که در هر طبقه ۱۴ واحد مسکونی دارد و در مجموع هر برج ۲۷۳ واحد مسکونی برای فروش خواهد داشت.

موقعیت مکانی پروژه آفتاب و مهتاب در بلوار کوهک منطقه ۲۲ تهران قرار دارد، این پروژه جزو برج های کوهک می باشد.

مشخصات کلی و امکانات موجود در پروژه آفتاب مهتاب کدام اند؟

هر یک از واحدهای مسکونی و تجاری پروژه آفتاب و مهتاب از پلان و نقشه مهندسی شده بسیار حرفه ای بهره مند هستند.

متراژهای واحدهای برج های این پروژه، ۹۱، ۹۴، ۱۰۰، ۱۰۴، ۱۱۲، ۱۱۷، ۱۲۴، ۱۴۰ و ۱۴۵ می باشد که متراژهایی بسیار پرفروش و مناسب هستند.

هر واحد از این پروژه با توجه به متراژ و طراحی نقشه آن، ۲ الی ۳ اتاق خواب، یک پارکینگ اختصاصی و یک سرویس بهداشتی دارد که این امکانات سبب شده تا واحدهای این دو برج، طیف معقولی از نیاز افراد را پاسخگو باشد.

از دیگر امکانات برج های آفتاب و مهتاب می توان به وجود انبار اختصاصی، سالن اجتماعات و سالن ورزشی اشاره کرد.

اگر چه ساخت برج های این پروژه در مرحله اسکلت فلزی قرار دارد اما زمان تحویل واحد های این پروژه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است.

موقعیت مکانی پروژه افتاب و مهتاب چطور است؟

پروژه آفتاب و مهتاب  به سبب اجرا توسط شرکت سازنده بسیار معتبر، موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب، آب و هوای خوب، امکان دسترسی آسان به دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، دارا بودن  قدرالسهم تجاری، طراحی نقشه و پلان حرفه ای ،امکان دسترسی به واحدهای تجاری برج ، دسترسی راحت به ایستگاه مترو چیتگر، دسترسی راحت به راه های ارتباطی اصلی به پایتخت و … ، پروژه ای بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

شرایط پیش فروش پروژه آفتاب مهتاب شرکت ملی نفت چگونه است؟

قبل از عنوان کردن شرایط پیش فروش واحدهای پروژه آفتاب و مهتاب باید این نکته را متذکر شویم که این پروژه یک ویژگی بسیار بارز دارد و آن هم اینکه  واحدهای برج دارای کاربری مسکونی و تجاری هستند بدین معنی که هر یک از اعضای تعاونی از هر دو امتیاز مسکونی و امتیاز تجاری پروژه برخوردار خواهند بود و در آن مشارکت دارند.

همچنین مشارکت اعضای تعاونی در قدرالسهم تجاری پروژه آفتاب و مهتاب سبب بالا رفتن ارزش سهام اعضا شده و می تواند برای سرمایه گذاران و سودآوری آن ها بسیار مهم باشد.

شرایط پیش فروش پروژه برای اعضای اولیه متری ۲ میلیون تومان تعیین شده و برای افراد جدید متری ۶٫۵ میلیون تومان در صورت پرداخت نقدی و در صورت پرداخت یکساله ۷٫۵ میلیون تومان تعیین شده است.

واریزی اولیه اعضای تعاونی باید حداقل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باشد تا پس از پرداخت اقساط به صورت ماهانه به مبلغ ۵ میلیون تومان، امتیاز هر یک از واحد های پروژه به اعضا واگذار گردد.

قیمت تمام شده بسیار مناسب و همچنین قدرالسهم های تجاری واحد های پروژه آفتاب و مهتاب سبب شده تا فروشندگان واحدهای آن کم باشند لذا چنانچه با شرایط پیش فروش این پروژه مواجه شدید، از این فرصت مناسب جهت خرید واحدهای پروژه اقدام کنید.

در پروژه افتاب و مهتاب اعضا با مراجعه به تعاونی، طبقه و ضریب طبقه را می توانند مشخص کنند و در صورت پرداخت اقساط ۱۸ ماهه، طبقه و واحد برای خریدار مشخص خواهد شد. اگر قصد دارید اطلاعات کامل تری در خصوص این موارد به دست آورید، به بخش ” شرایط و نحوه پرداخت پروژه آماده تحویل آفتاب مهتاب” مراجعه کنید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/938/668/000
  • بی‌بدن
    28/870/338/000
  • سال گربه
    22/546/088/000
  • آپاراتچی
    4/462/970/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/640/386/500
  • پرویز خان
    3/328/739/500
  • نوروز
    3/210/631/000
  • مست عشق
    3/202/755/000
  • آسمان غرب
    3/124/559/000