معرفی داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰

معرفی داوران مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون

دبیرخانه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، داوران مرحله منطقه‌ای این رویداد فرهنگی و ادبی را معرفی کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دو شیوه‌ قصه‌گویی شاملِ بخش «آیینی‌سنتی» و بخش «ملی» به صورت جداگانه داوری می‌شود.

کل کشور به دو منطقه – یک منطقه ۱۵ استان و منطقه دیگر ۱۶ استان-  تقسیم شده است. داوران در تهران به صورت متمرکز، هم‌زمان یک گروه بخش «آیینی‌سنتی» و گروه دیگر «بخش ملی» را داوری می‌کنند.

کبرا بابایی نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی، رضا موزونی نویسنده و پژوهش‌گر ادبیات کودک و نوجوان، محمد سیمزاری نویسنده، بازیگر و کارگردان، داوران گروه اول بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای را تشکیل می‌دهند.

همچنین محمدرضا یوسفی نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، ملک چیذری پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و حامد زحمتکش طراح و کارگردان، گروه دوم بخش «ملی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی هستند.

داوری بخش «آیینی‌سنتی» مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را فهمیه باروت‌چی بازیگر و کارگردان تئاتر، اردشیر صالح‌پور نویسنده، پژوهش‌گر، کارگردان و مدرس تئاتر و علی‌مراد خرمی کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری و دبیر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

داوران بخش قصه‌گویی با زبان اشاره را نیز وحیده نظری مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی، کیخسرو رنگرز مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش و مهتاب شهیدی مدرس و داور قصه‎‌گویی و مربی کانون پرورش فکری شامل می‌شوند.

مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است