راه‌یابی فیلم کوتاه «تخت آبی» به هفت جشنواره خارجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶

راه‌یابی فیلم کوتاه «تخت آبی» به هفت جشنواره خارجی

فیلم کوتاه «تخت آبی» ساخته علیرضا کاظمی‌پور در هفت جشنواره بین‌المللی در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، اسپانیا، هلند و بلژیک اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار صبا، فیلم کوتاه «تخت آبی» ساخته علیرضا کاظمی‌پور در ماه سپتامبر و اکتبر (شهریور و مهر) در هفت جشنواره بین‌المللی در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا، اسپانیا، هلند و بلژیک به نمایش درخواهد آمد.

اسامی این جشنواره ها عبارتند از:

The 22nd Ojai Film Festival (USA)

The 11th Extraordinary Film Festival (Belgium)

The 10th Golden Door International Film Festival (USA)

The 9th Festival Protesta (Spain)

The 7th Women Over 50 Film Festival (UK)

The 4th Humans of Film Festival (Netherlands)

The 2nd Abbotsford Film Festival (Canada)

فیلم کوتاه «تخت آبی» تا به حال در بیش از ۵۰ جشنواره بین المللی از جمله جشنواره شورت شورتز ژاپن و لچه و پالنسیای اسپانیا پذیرفته شده و جوایزی مثل جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کوتاه ونکوور، جایزه بهترین فیلم کوتاه و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره Reading آمریکا، جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره  Extraordinario اسپانیا، جایزه بهترین فیلم جشنواره  Settimo ایتالیا،  جایزه منتخب تماشاگران انجمن فیلم سیاتل، جایزه دوم بهترین فیلم جشنواره FOLCS نیویورک و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم اسکرین پاور را دریافت کرده است.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری آواگران راه ابریشم و شرکت الف بریتیش کلمبیا است.

«تخت آبی» داستان زن میانسالی به‌نام زهرا است که دختری به نام نگار را در خیابان سوار ماشین کرده و اصرار دارد که او را به خانه‌اش ببرد. اما نگار نسبت به انگیزه و هویت جنسی او تردید دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است