جدیدترین قسمت «پیش‌گو» سانسور شد/ مشکل از زن بودن مهمان است؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۸
صبا گزارش می دهد؛

جدیدترین قسمت «پیش‌گو» سانسور شد/ مشکل از زن بودن مهمان است؟

نوزدهمین قسمت تاک شوی «پیش‌گو» با اجرای پژمان جمشیدی درحالی میزبان الناز حبیبی شد که انتقادهایی را پس از پخش برنامه با خود به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شب گذشته چهارم مهرماه مطابق با پخش همیشگی تاک شوی «پیش‌گو» از پلتفرم نماوا، جدیدترین قسمت این برنامه گفتگومحور با اجرای پژمان جمشیدی و با حضور الناز حبیبی منتشر شد.

پس از پخش نوزدهمین قسمت «پیش‌گو» انتقادهایی از نحوه پخش جدیدترین قسمت این برنامه در فضای مجازی به‌وجود آمد. با تماشای برنامه کاملا متوجه فیلمبرداری متفاوت این قسمت و تلاش برای گم کردن مهمان در تصویر با گرفتن نماهای بسیار دور می‌شویم.

در تمام بخش ابتدایی گفتگوی حبیبی با مجری، مخاطب صورت مهمان را واضح نمی‌بیند و در تمام مدت مهمان رو به مجری و پشت به مخاطب است و این روند تا پایان بخش دوم برنامه ادامه دارد. انتهای برنامه تنها زمانی است که حضور مهمان را به درستی و به صورت واضح در تصویر می‌بینیم که آن هم موقع خداحافظی و تنها چند دقیقه است.

سوالی که برای هر مخاطبی ممکن است ایجاد شود این است که چه چیزی در این قسمت از برنامه باعث این نحوه فیلمبرداری و فرار از نشان دادن مهمان شده است آنهم در حالی که پوشش این بازیگر مشکلی ندارد.

امین تارخ: حداقل اسم مهمان را زیرنویس می کردید!

امین تارخ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز در اعتراض به نوزدهمین قسمت «پیشگو» در یک پست اینستاگرامی نوشت: «مجری برنامه پیشگو هنرمند گرامی پژمان جمشیدی است و میهمان، یک بازیگر…

ای کاش حداقل نام میهمان زیرنویس می شد. چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی کرد، نمی دانستیم با کدام هنرمند روبرو هستیم!

آخر چه لذتی دارد سانسوری که سازندگان برنامه را وادار کند نمای نزدیک از آن مجری و نمای دور از آن‌ میهمان باشد، تنها به دلیل زن بودن؟؟؟ خاصه برای بانویی که بسیار بی حاشیه است.

می‌ توان گفت از سیما به صدا رسیدید، فقط!!!»

حال باید دید سازندگان تاک شوی «پیش‌گو» و یا نماوا برای این شکل انتقادات چه توضیحی ارایه می‌دهند.

انتهای پیام/

یک نظر

  • واقعا جای تاسف داره ، مثلا این برنامه می خواد برای بیننده یک حال خوب به ارمغان بیاره . در حالیکه با برخورد گزینشی سیستم نطارتی ببینده در دقایق اولیه برنامه متوجه میشه که چون آرایش مهمان و نوع حجاب او مورد قبول سیستم نظارتی نبوده ، بهش توهین شده