تبادل‌ رایت موضوع گفتگو با ناشران روسی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
هم‌زمان با نمایشگاه کتاب مسکو؛

تبادل‌ رایت موضوع گفتگو با ناشران روسی شد

آژانس ادبی دایره‌ مینا در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، مذاکره با پنج ناشر و آژانس روسی درباره تبادل رایت را آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین کنفرانس بین‌المللی کتاب مسکو با موضوع «صنعت کتاب جهان در شرایط جدید» هم‌زمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو  با محوریت فناوری‌های جدید، چالش‌های جدید و دیدگاه‌های جدید برگزار و در آن بر بازاریابی دیجیتال، استراتژی‌ها، نوآوری‌ها و بهترین راه‌ها برای اجرای برنامه‌های ترویج کتاب تاکید شد. همچنین در این کنفرانس، ناشران به طور خاص درباره کتاب‌های روسی و پتانسیل آن‌ها برای ترجمه صحبت کردند.

این کنفرانس از سوی اتحادیه کتاب روسیه (مجله صنعت کتاب) و انجمن توزیع‌کنندگان کشورهای مستقل و موسسه ترجمه ادبی با حضور ناشران روسیه، تعدادی از ناشران سایر کشورها و جمعی از مسئولان به صورت آنلاین و حضوری در کتابخانه زبان‌های خارجی برگزار شد.

آژانس ادبی «دایره مینا» که یکی از حاضران در سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است و تلاش دارد با ناشران حاضر در این نمایشگاه برای فروش رایت کتاب ارتباط برقرار کند نیز در این کنفرانس حضور پیدا کرد.

پانیذ طهرانچی به نمایندگی از آژانس ادبی «دایره مینا» در این کنفرانس حاضر شد و در آن با پنج ناشر و آژانس روسی دیدار کرد و درباره خرید و فروش رایت کتاب گفتگوهایی انجام داد تا بتواند زمینه گسترش فعالیت‌های این آژانس را فراهم کند. اطلاع تکمیلی این دیدارها در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد و به معرفی طرح گرنت، صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران و معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ می‌پردازد. همچنین این موسسه در این نمایشگاه توسعه دیپلماسی فرهنگی و تقویت اقتصاد فرهنگ از طریق تبادل رایت کتاب‌های ایرانی را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000