«داستان یک شهر» را پس از ۲۰ سال دوباره روایت می‌کنیم/ اواخر مهر کلید می‌زنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۴
تهیه‌کننده سریال با صبا مطرح کرد؛

«داستان یک شهر» را پس از ۲۰ سال دوباره روایت می‌کنیم/ اواخر مهر کلید می‌زنیم

فرشید محمودی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «داستان یک شهر» درباره آخرین وضعیت این مجموعه خبر داد.

فرشید محمودی تهیه‌کننده سریال «داستان یک شهر» که کارگردانی آن برعهده محمدرضا آهنج است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره این سریال گفت: «داستان یک شهر» حس نوستالژی دارد زیرا این مجموعه ۲۰ سال پیش توسط اصغر فرهادی ساخته شده است و در میان مردم نیز در آن سال‌ها جایگاه خوبی داشت.

او افزود: در این مجموعه به مشکلات، سختی‌ها، چالش‌هایی که روزانه اهالی رسانه با آن رو به رو می‌شوند، پرداخته می‌شود اما درست مانند همان فصل ابتدایی در قالب اتفاقات و جریان‌هایی که در برنامه «در شهر» رخ می‌دهد، به آن می‌پردازیم.

این تهیه‌کننده درباره آخرین وضعیت این سریال بیان کرد: نزدیک به ۶ ماه مراحل تایید طرح و نگارش آن زمان و برد و درحال حاضر یک ماه است وارد پیش‌تولید شده‌ایم و الان مشغول انتخاب عوامل، بازیگران و لوکیشن‌های سریال هستیم.

او ادامه داد: این سریال به دلیل اینکه قصه‌های «در شهر»، «در استان» و «تهران ۲۰» را روایت می‌کند لوکیشن‌های متعدد و زیادی در تهران دارد. همچنین «داستان یک شهر» یکی از پربازیگرترین سریال‌های سیما می‌شود زیرا قرار است بیش از ۴۰۰ بازیگر در این پروژه حضور داشته باشد که بیش از ۱۵ نفر از آن‌ها، بازیگران اصلی و ثابت سریال هستند.

به گفته محمودی، قرار است پس از انتخاب بازیگران سریال، تا پایان مهرماه فیلمبرداری «داستان یک شهر» در استان تهران کلید بخورد.

از اصغر فرهادی اجازه گرفتیم

تهیه‌کننده سریال «داستان یک شهر» در پاسخ به این پرسش که آیا در فصل جدید این سریال نیز اصغر فرهادی به هر نوعی حضور دارد یا خیر، گفت: به رسم ادب از طریق یک واسطه برای ساخت این سریال از اصغر فرهادی اجازه گرفتیم اما تنها در همین حد.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «در شهر» درباره سریال جدید خود بیان کرد: درحال حاضر تمامی عوامل پشت دوربین انتخاب و حضورشان قطعی شده و قرار است ۲۶ قصه را در «داستان یک شهر» به قلم پیمان عباسی روایت کنیم.

محمودی در پایان عنوان کرد: یکی از چالش‌هایی که با آن مواجه هستیم این است که این سریال در زمان خود به یک مجموعه پرطرفدار تبدیل شد و مردم همچنان آن را به خاطر دارند، حال که قرار است فصل دوم آن ساخته شود آن هم پس از این همه سال کمی نگرانی پذیرفته شدن از سوی مردم در ما وجود دارد. به همین دلیل است که با پیش‌تولیدی طولانی وارد تولید می‌شویم که بتوانیم کاری قابل قبول به مردم ارایه دهیم و امیدوارم این هدفی که در ذهن داریم محقق شود.

سریال ۲۶ قسمتی «داستان یک شهر» از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است