«شانگ چی» صدرنشین گیشه شد/ ادامه فرمانروایی کمپانی مارول | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۲
برای چهارمین هفته متوالی؛

«شانگ چی» صدرنشین گیشه شد/ ادامه فرمانروایی کمپانی مارول

فیلم مارولی «شانگ چی» با 13.3 میلیون دلار فروش برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد و توانست لقب پرفروش ترین فیلم در دوران کرونا را از آن خود کند. این رکورد پیش از این با ۱۸۳ میلیون دلار فروش در اختیار «بیوه سیاه» دیگر فیلم محصول کمپانی مارول بود.

فیلم ابرقهرمانی «شانگ چی» در پایان روز یکشنبه ۲۶ سپتامبر به رقم فروش ۱۹۶٫۵ میلیون دلار در آمریکا و ۱۶۶٫۹ میلیون دلار در فراسوی آبهای آمریکا دست پیدا کرد و مجموع فروش جهانی خود را به عدد ۳۶۳٫۴ میلیون دلار رساند.

جایگاه دوم پرفروش ترین های این هفته آمریکای شمالی به فیلم «اوان هانسن عزیز» که اقتباسی از یک موزیکال موفق برادوی است، رسید. این فیلم که با بودجه ای کمتر از ۳۰ میلیون دلار ساخته شده است در اولین هفته اکران خود توانست ۷٫۵ میلیون دلار بفروشد و در جایگاه دوم پس از «شانگ چی» با ۱۳٫۳ میلیون دلار قرار بگیرد.

موزیکال «اوان هانسن عزیز» را استیون شباسکی کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون بن پلت، جولیان مور، کیتلین دیور، ایمی آدامز، دنی پینو و آماندلا استنبرگ در آن ایفای نقش کرده اند.

رتبه های سه تا پنج این هفته گیشه آمریکای شمالی نیز به «گای آزاد»، «کندی من» و «گریه کن ماچو» به ترتیب با ۴، ۲٫۵ و ۲ میلیون دلار فروش رسید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است