سیامک اطلسی انسانی اخلاق‌مدار بود/ ۴۰ روز پیش او را سالم در صداوسیما دیدم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۱
علی همت مومیوند به صبا گفت:

سیامک اطلسی انسانی اخلاق‌مدار بود/ ۴۰ روز پیش او را سالم در صداوسیما دیدم

علی همت مومیوند از پیشکسوتان دوبلاژ کشور در پی درگذشت سیامک اطلسی از هنرمندان سینما، تلویزیون و دوبلاژ، درباره وی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، صبح امروز چهارم مهرماه سیامک اطلسی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین از دوبلورهای پیشکسوت کشور بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

علی همت مومیوند از هنرمندان پیشکسوت دوبلاژ و از همکاران و دوستان سیامک اطلسی، درباره این هنرمند به خبرنگار صبا گفت: واقعا برای اتفاقی که افتاده متاسفم و امیدوارم هرچه زودتر این بیماری تمام شود و همه مردم جهان از این شرایط موجود نجات پیدا کنند چراکه هر روز که چشم باز می‌کنیم با چنین اخباری مواجه می‌شویم. واقعا اتفاقی دردناک‌تر از فوت نزدیکان و دوستان نیست.

او افزود: امروز با شنیدن این خبر به شدت شوکه شدم چراکه آقای اطلسی فقط همکار من نبود بلکه دوستی بسیار عزیز و قابل احترام برای من بود.

این دوبلور پیشکسوت بیان کرد: سیامک اطلسی نه تنها در کار انسان حرفه‌ای و کار بلد بودند بلکه در اخلاق و مرام و معرفت نیز انسان بسیار درست و اخلاق‌مداری بودند و من بسیار برای از دست دادن این شخصیت متاسفم.

مومیوند ادامه داد: این مرد علاوه بر اینکه در عرصه‌های مختلف هنر کارهای ماندگاری از خود به جای گذاشته است در فعالیت‌های صنفی به ویژه انجمن گویندگان کارهای زیادی را برای این صنف انجام داده‌اند که اهالی دوبلاژ همیشه مدیون او خواهند ماند.

این پیشکسوت دوبله در پایان درباره آخرین ملاقات خود با سیامک اطلسی گفت: آخرین بار نزدیک به ۴۰ روز پیش او را در سازمان صداوسیما دیدم که اتفاقا اصلا بیمار نبودند و درباره مسایل مختلف بسیار با هم گپ زدیم و درنهایت تاسف امروز با خبر فوت او مواجه شدم. این بیماری کم نزدیکان ما را از ما نگرفته است، پرویز جلیلوند از ستون‌های دوبله کشور تا یکی از جوان‌های دوبله، شیرین بهرامی. امیدوارم هرچه زودتر شاهد سرانجام کرونا باشیم. درگذشت سیامک اطلسی را به خانواده او و به تمامی هنرمندان به ویژه عرصه دوبله و طرفداران وی تسلیت می‌گویم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است