ظرفیت فرهنگی صداوسیما باید تا حد ظرفیت انقلاب اسلامی گسترش یابد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، پیمان جبلی معاون برون مرزی صداوسیما در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی جبهه انقلاب، پژوهشگران و مستندسازان حوزه دفاع مقدس و برنامه‌سازان بر ضرورت گسترش دایره ظرفیت های پژوهشی، فکری و برنامه سازی صدا و سیما در شعاعی به وسعت ظرفیت فرهنگی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در این دیدار که در محل مجموعه سعادت آباد معاونت برون مرزی صداوسیما صورت گرفت، چهره های فرهنگی و برنامه سازان حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری به طرح دیدگاه های خود درباره نقش صداوسیما در حوزه فرهنگ سازی انقلاب اسلامی پرداختند.

جبلی نیز با غیرقابل‌انکار خواندن نقش صداوسیما در جهت‌دهی فضای فکری جامعه به عنوان بزرگ ترین دستگاه فرهنگی کشور، مهم ترین چالش این مقوله را تناسب برونداد صداوسیما با ظرفیت های وسیع و عمیق فرهنگ و انقلاب دانست.

جبلی با ضروری دانستن تقویت احساس مشارکت و مسئولیت نیروهای انقلابی نسبت به روند فرهنگسازی در صداوسیما در حوزه های گوناگون، تصریح کرد: صداوسیما دارای توان بالقوه قابل توجهی در مدیریت و فعال سازی جریان های فرهنگی، تزریق خلاقیت و راهبردسازی است که می‌تواند به فعلیت برسد.

معاون برون مرزی صدا و سیما تاکید کرد: وظیفه صداوسیما این است که به مثابه قوه عاقله مساله‌شناس، ظرفیت‌یاب و راهبردساز به شکلی هوشمندانه به شناخت نیازها، تشخیص خلاها و ترسیم راه های تکمیل پازل برونداد نهایی آنتن بپردازد و به شکلی دقیق فرآیند تولید و تاثیرگذاری و توفیق فعالیت های صداوسیما را رصد و ارزیابی کند تا بدین‌ ترتیب مسیر و نقشه راه سازمان مستمرا بازآرایی، به‌روزرسانی و ترمیم و تقویت شود.

جبلی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم ظرفیت فرهنگی صداوسیما را تا  آنجا گسترش دهیم که به ظرفیت انقلاب اسلامی برسد و این میسر نمی شود مگر با یاری و کمک همه عناصر فرهنگی و علاقه مندان و خادمان نشر و بسط گفتمان انقلاب اسلامی.

انتهای پیام/