عصر شعر «سفر سرخ» با حضور شاعران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، شنبه سوم مهرماه۱۴۰۰ به مناسبت هفته دفاع مقدس انجمن ادبی جامی، عصر شعر «سفر سرخ» را به ميزباني و حمايت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر تهران برگزار کرد.

اين نشست ادبی – فرهنگی با حضور شاعران و 2 تن از جانبازان و ايثارگران هنرمند برگزار شد.

علی‌اکبر شیرکوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ضمن خوشامدگویی به شاعران و مهمانان، نقش و تاثير شعر را در پاسداشت ادبيات پايداري و هشت سال دفاع مقدس مغتنم و ضروری خواند.

مراسم عصر شعر «سفر سرخ» با 2 اجرای ويژه در کنار شعرخوانی و معرفی فرزام طايفه كه در هفده سالگي به عنوان خبرنگار راهي جبهه ها شد و پس از چندين ماه تلاش و خدمت در عمليات كربلای چهار به مقام جانبازی رسید، برگزار شد. او ضمن بيان خاطرات دفاع مقدس قطعه شعري به یاد شهید قاسم سليماني خواند که از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران تجلیل شد.

در ادامه مراسم كتاب «آوای رهایی» اثر رضا ميرزايی با حضور این نویسنده رونمايی و معرفي شد. رضا ميرزايي از ايثارگران هنرمندی‌ست كه سي سال در حوزه آموزش و پرورش و تدريس موسيقي و آواز فعالیت کرده است.

در ادامه دبیر انجمن ادبی جامی لوح یادبود و تجلیل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران را به هر يک از شاعران و مهمانان حاضر در جمع تقديم کرد.

در این عصر شعر، شاعرانی ازجمله غلامحسن فخيمي (مرات ابهري)، نصرت الله بيگي، حسين جعفري، بانو عشقي حضور داشتند.

عصر شعر «سفر سرخ» با شعرخواني و ذكر اهل بيت توسط محمد مبشري به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/