عصر شعر «سفر سرخ» با حضور شاعران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۲

عصر شعر «سفر سرخ» با حضور شاعران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد

عصر شعر «سفر سرخ» 3 مهر ماه به ميزباني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهر تهران برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، شنبه سوم مهرماه۱۴۰۰ به مناسبت هفته دفاع مقدس انجمن ادبی جامی، عصر شعر «سفر سرخ» را به میزبانی و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران برگزار کرد.

این نشست ادبی – فرهنگی با حضور شاعران و ۲ تن از جانبازان و ایثارگران هنرمند برگزار شد.

علی‌اکبر شیرکوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ضمن خوشامدگویی به شاعران و مهمانان، نقش و تاثیر شعر را در پاسداشت ادبیات پایداری و هشت سال دفاع مقدس مغتنم و ضروری خواند.

مراسم عصر شعر «سفر سرخ» با ۲ اجرای ویژه در کنار شعرخوانی و معرفی فرزام طایفه که در هفده سالگی به عنوان خبرنگار راهی جبهه ها شد و پس از چندین ماه تلاش و خدمت در عملیات کربلای چهار به مقام جانبازی رسید، برگزار شد. او ضمن بیان خاطرات دفاع مقدس قطعه شعری به یاد شهید قاسم سلیمانی خواند که از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهر تهران تجلیل شد.

در ادامه مراسم کتاب «آوای رهایی» اثر رضا میرزایی با حضور این نویسنده رونمایی و معرفی شد. رضا میرزایی از ایثارگران هنرمندی‌ست که سی سال در حوزه آموزش و پرورش و تدریس موسیقی و آواز فعالیت کرده است.

در ادامه دبیر انجمن ادبی جامی لوح یادبود و تجلیل رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران را به هر یک از شاعران و مهمانان حاضر در جمع تقدیم کرد.

در این عصر شعر، شاعرانی ازجمله غلامحسن فخیمی (مرات ابهری)، نصرت الله بیگی، حسین جعفری، بانو عشقی حضور داشتند.

عصر شعر «سفر سرخ» با شعرخوانی و ذکر اهل بیت توسط محمد مبشری به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است