«ورودی پنج» در تماشاخانه مهر و «شرح یک روزنه» در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۱

«ورودی پنج» در تماشاخانه مهر و «شرح یک روزنه» در تماشاخانه ماه روی صحنه می‌رود

نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی، عصر امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه، و نمایش «شرح یک روزنه » به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی خیری از ۴ مهرماه اجراهای خود را در تماشاخانه مهر و ماه حوزه هنری آغاز می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، گروه هنری چهره با نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی، بار دیگر چراغ تماشاخانه مهر را روشن می‌کند و میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پهلوان ولی در آخرین روزهای عمر خود قرار دارد و تصمیم گرفته که جانشین خود را انتخاب و معرفی نماید، پس مردم شهر را توسط دخترانش به آزمون می‌کشد، تا دریابد چقدر آمادگی پذیرش نایپ پهلوان در شهر و مردم وجود دارد.»

سعید بحرالعلومی، یوسف طاهریان، افشین قدیمی، فریبا رسولی، مروارید معصومی، ماهان جعفری، مهرنوش حسینی، سید محمدحسینی، شهرام طهماسبی و زهرا بهاری، بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مشاور و مجری طرح: لیلا فیضی، طراح صحنه، نور و لباس: یوسف طاهریان، آهنگساز: محمد فرشته‌نژاد، دستیار کارگردان: محمدرضا جعفری، طراح پوستر و بروشور: شهرام طهماسبی، مجری پوستر و بروشور: پرستو ارفعی، منشی صحنه: هانیه حسینی، مدیر صحنه: نازنین قرش‌پور، اجرای نور: محمدرضا جعفری، بهار حسینی، اجرای صدا: هانیه حسینی، مدیر روابط عمومی: بهار حسینی و عکاس: ریحان رشیدمهربان، اشاره کرد.

نمایش «ورودی پنج» به نویسندگی و کارگردانی رسول ‌نقوی هر روز از ۳۱ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه مهر به نشانی خیابان حافظ، نبش سمیه، حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

«شرح یک روزنه» در تماشاخانه ماه

نمایش «شرح یک روزنه » به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی خیری از ۴ مهرماه ۱۴۰۰ در تماشاخانه ماه در حوزه هنری به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «عدی ابن مالک از جنگ با حسین بن علی (ع) پشیمان می‌شود و در راه بازگشت به کوفه در خرابه ای به شخصی بنام داوود برخورد می‌کند و…»

در این نمایش محمد ‌رضایی ‌مقدم، احمدرضا ‌نورالهی، محمدجواد ‌رضوانی، تامارا یکتاه به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل نمایش « شرح یک روزنه» می‌توان به موسیقی:  رحمان دانیالپور، احسان مسعودیان، مصطفی لک، دستیار اول کارگردان:  شروین حیدری‌تبار، منشی صحنه:  کردیا اعتمادیان، دستیار دوم کارگردان: محمدامین ‌منصف ‌نژاد، طراح نور: امیرحسین ‌میرزاجانی، اتاق فرمان:  امیرحسین ‌میرزاجانی، مشاور رسانه و عکاس:  پیام ‌احمدی ‌کاشانی و طراح پوستر: حسین ‌اناری اشاره کرد.

نمایش « شرح یک روزنه » از ۴ لغایت ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ساعت ۱۸در تماشاخانه ماه در حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ نرسیده به خیابان سمیه به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است