مهلت ارسال آثار به سوگواره فیلم‌ کوتاه عاشورایی تصویر دهم تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵

مهلت ارسال آثار به سوگواره فیلم‌ کوتاه عاشورایی تصویر دهم تمدید شد

دبیر دومین سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم از تمدید مهلت ارسال آثار تا 23 مهر‌ماه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سوگواره تصویر دهم، محمد رهبر دبیر دومین سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم از تمدید مهلت ارسال آثار تا ۲۳ مهر‌ماه مصادف با هشتم ربیع‌الاول، شهادت حضرت امام‌حسن‌عسکری(ع) خبر داد.

دبیر این رویداد بیان کرد: با توافق مجید مجیدی مدیر این سوگواره، با توجه به استقبال گسترده از این رویداد و همچنین درخواست علاقه‌مندان بنا شد تا مهلت ارسال آثار تمدید شود.

او ادامه داد: بدین ترتیب مهلت ارسال آثار که تا ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی(ع) اعلام شده بود، با توجه به توافقات صورت گرفته، تا ۲۳ مهرماه مصادف با هشتم ربیع‌الاول، شهادت حضرت امام حسن‌عسکری(ع) تمدید شد.

‌وی با تاکید بر اینکه، این زمان مجددا تمدید نخواهد شد، اظهار کرد: با توجه به استقبال و درخواست مکرر علاقه‌مندان، مدت دریافت آثار از سوی دبیرخانه سوگواره به مدت تقریبا سه هفته تمدید شد تا هنرمندان و فیلمسازان فرصت مناسبی داشته باشند تا آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

دومین سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر و با حمایت عتبه حسینی(ع) برگزار می‌شود.

داوری آثار این دوره سوگواره را مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی برعهده دارند.

هنرمندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ مهرماه مصادف با شهادت امام‌حسن‌عسکری(ع) فرصت دارند آثارشان را در قالب فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی یا انیمیشن پس از تکمیل فرم درخواست در سایت سوگواره تصویردهم به نشانی tasvir10.ir بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است