«ایستاده در غبار» از نگاه «ترین‌ها» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴

«ایستاده در غبار» از نگاه «ترین‌ها» بهترین فیلم سینمایی دفاع مقدس شد

رادیو صبا در برنامه «ترین ها» فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را بهترین و «چهار اصفهانی در بغداد» را بدترین فیلم سینمایی دفاع مقدس از نگاه مخاطبان اعلام کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، رادیو صبا به مناسبت سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، در برنامه «ترین ها» روز جمعه ۲ مهر مروری بر سینمای دفاع مقدس داشت.

برنامه «ترین ها» روز گذشته بهترین فیلم های حوزه دفاع مقدس را از بین ۱۰ فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»، «ملکه»، «تنگه ابوقریب»، «اتوبوس شب»، «ویلایی ها»، «روز سوم»، «شیار ۱۴۳»، «دوئل»، «چ»، «۲۳ نفر» از نگاه مخاطبان رادیو صبا معرفی کرد.

«ترین ها» در طول هفته در فضای مجازی اسامی این فیلم ها را مطرح می کند تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به ترین ها از نظر مخاطبان برسند. فیلم «ایستاده در غبار» از نگاه مخاطبان رتبه اول بهترین فیلم دفاع مقدس را کسب کرد و فیلم های «ملکه » و «تنگه ابوقریب» به ترتیب در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

در همین راستا هادی حجازی فر بازیگر نقش احمد متوسلیان در فیلم «استاده در غبار» مهمان تلفنی این برنامه شد و با شاهین جمشیدی مجری برنامه درباره نقش خود در این فیلم گفتگو کرد.

حجازی فر درباره نقش خود در ایستاده در غبار گفت: من برای بازی این نقش دو راه بیشتر نداشتم برای شناخت شخصیت احمد متوسلیان؛ یا باید به صدای های ضبط شده که مرا هدایت می کرد یا به حافظه عاطفی خودم روجوع می کردم.

او درباره تاثیرگذاری شخصیت احمد متوسلیان بر شخصیت خودش عنوان کرد: این تاثیر دو طرفه بوده است و هر دو روی هم تاثیر گذاشتیم، من باید این شخصیت را بازی می‌کردم نه اینکه آن را ستایش کنم و به تبع آن تمام تلاشم را کردم و تاثیرگذاری شخصیت فیلم روی من بعد از پایان فیلمبرداری شروع شد.

در پایان بازیگر نفش احمد متوسلیان خاطرنشان کرد: خداراشاکرم نتیجه کار خوب شد و هم کارگردان راضی بود و هم مردم و در نهایت خانواده شهید متوسلیان.

در این برنامه در بخش «زرشک زرین» که با اجرای شهره احمدوند راهی آنتن می شود، سه تا از ضعیف‌ترین فیلم های دفاع مقدس معرفی شدند که مخاطبان در فضای مجازی ـ«ترین‌ها»، فیلم «چهار اصفهانی در بغداد» را انتخاب کردند و «زرشک زرین» برنامه به این فیلم تعلق گرفت.

برنامه «ترین ها» روزهای جمعه ساعت ۱۷ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی، پژوهشگری مریم اویسی و شهره احمدوند و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است