اعلام اسامی عکاسان برگزیده نمایشگاه عکس «عاشورا در آینه اندیشه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹

اعلام اسامی عکاسان برگزیده نمایشگاه عکس «عاشورا در آینه اندیشه»

هم‌زمان با اربعین حسینی، کانون عکس اندیشه (فرادید) با مشارکت گالری فرهنگسرای اندیشه، نمایشگاه گروهی عکس «عاشورا در آینه اندیشه» را برگزار می کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رویداد، کانون عکس اندیشه (فرادید) با مشارکت گالری فرهنگسرای اندیشه، در مردادماه سال جاری اقدام به انتشار فراخوان ارسال آثار برای نمایشگاه مجازی «عاشورا در آینه اندیشه» کرد و با پایان مهلت ارسال آثار در ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۰، عکس های ارسالی مورد داوری حسین پاریاس، پیام احمدی کاشانی و مینا متقی قانع قرار گرفتند.

از میان عکس های ارسالی، ۲۵ قطعه عکس از ۶ هنرمند عکاس طوبی پروین، مرتضی افشاری، فریده فخیمی، فرزاد جمشیددانایی، مریم افضلی و غلامرضا حقیقی برای شرکت در نمایشگاه مجازی «عاشورا در آینه اندیشه» برگزیده شدند.

آثار منتخب، هم‌زمان با اربعین حسینی در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۰ در سایت رسمی فرهنگسرای اندیشه و صفحه رسمی اینستاگرام کانون عکس اندیشه- فرادید به نشانی @Andisheh.Photo.Club در قالب ویدیو برای علاقه‌مندان به هنر عکاسی به نمایش در می‌آید.

همچنین به زودی و با توجه به تغییر وضعیت شهر تهران از قرمز به نارنجی کرونایی، برپایی نمایشگاه گروهی به شکل حضوری و برپایی رویدادهای عکاسانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت در دستور کار قرار می گیرد.

این کانون عکس، از مرداد ماه سال جاری فعالیت رسمی اش را در فرهنگسرای اندیشه زیر نظر سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران آغاز کرد تا بتواند سهمی هر چند اندک در ارتقای سطح عکاسی در کشور داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است