باید در این سال کرونایی از کودکانی که به «سینما، سرزمین خیال» پناه می‌آورند حمایت کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۱
علیرضا تابش در مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

باید در این سال کرونایی از کودکانی که به «سینما، سرزمین خیال» پناه می‌آورند حمایت کنیم

مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان صبح امروز در میدان نقش جهان اصفهان برپا شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، علیرضا تابش در مراسم رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که صبح امروز پنج‌شنبه اول مهر ۱۴۰۰ در میدان نقش جهان اصفهان برپا شد، گفت: در آستانه اربعین حسینی هستیم. یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی را در هفته دفاع مقدس هم که برای دفاع از مام وطن جنگیدند گرامی می‌داریم.

او افزود: خوشحالم که در کنار شهردار اصفهان پوستر جشنواره را رونمایی می‌کنیم. جشنواره کودک و شهر اصفهان پیوند ناگسستنی با هم دارند و همکاران ما در دبیرخانه دائمی جشنواره در اصفهان، در حال تلاش برای ساخت موزه اسناد جشنواره هستند. شعار جشنواره امسال که در پوستر هم متجلی شده «سینما، سرزمین خیال» است.

دبیر جشنواره سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: بچه‌های ایرانی همانند دیگر کودکان، سال سختی را پشت سر گذاشتند. ۵۱ هزار کودک در ایران به دلیل کرونا یتیم شدند. ما وظیفه خود می‌دانیم که از کودکانی که به سرزمین خیال یعنی سینما پناه می‌آورند، حمایت کنیم. جا دارد از همه تهیه‌کنندگان و فیلمسازان این حوزه، شهردار اصفهان و فعالان رسانه که اهمیت سینمای کودک را به ما یادآوری می‌کنند، تشکر کنم. امیدوارم در روز جهانی کودک که آغاز جشنواره است، جشنواره پرشور و بالنده‌ای را شاهد باشیم.

در ادامه از پوستر اصلی جشنواره و پوستر پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اثر احسان برآبادی رونمایی شد و شهردار اصفهان و دبیر جشنواره آنها را امضا کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است