شکوفایی و پیشرفت شبکه‌های استانی کاملا محسوس است/ریل‌گذاری برای توسعه | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۶
قائم مقام صدا و سیما در آیین معارفه سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما:

شکوفایی و پیشرفت شبکه‌های استانی کاملا محسوس است/ریل‌گذاری برای توسعه

قائم مقام رسانه ملی در آیین معارفه محمدمهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، شکوفایی و ارتقای کمی و کیفی شبکه‌های استانی و معاونت امور استان‌ها را امری کاملا محسوس دانست.


به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، آیین معارفه محمدمهدی رحمتی سرپرست این معاونت با حضور قائم مقام رئیس رسانه ملی و همچنین مدیران صف و ستاد معاونت امور استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم در این جلسه با اشاره به توسعه شبکه‌های استانی اظهار کرد: خوشبختانه در پنج سال گذشته با سیاست‌گذاری و ریل‌گذاری مناسبی که برای توسعه شبکه شما و شبکه‌های استانی صورت گرفته است، شاهد پیشرفت همه جانبه معاونت امور استان‌ها هستیم.

وی افزود: این پیشرفت‌ها حاصل تلاش همه مدیران معاونت به ویژه دکتر دارابی است که نقشی تعیین‌کننده داشت.

قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه شکوفایی و ارتقای کمی و کیفی شبکه‌های استانی و معاونت امور استان‌ها امری محسوس است گفت: در حال حاضر مراکز استانی رسانه ملی بسیار متفاوت از قبل فعالیت می‌کنند و همکاری نزدیکی با شبکه‌های سراسری دارند که نشان از ظرفیت بسیار بالای آن‌هاست.

موسوی مقدم با بیان اینکه برای برداشتن گام‌های بلند، باید مسیر در پیش گرفته در معاونت امور استان‌ها تداوم داشته باشد گفت: دکتر رحمتی سرپرست جدید معاونت هم ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد که جوانی و تجربه توأمان، از جمله آن‌هاست.

وی با اشاره به اقدامات دکتر رحمتی در بسیج سازمان خاطرنشان کرد: ۱۳۰ گروه تولیدی در بسیج رسانه ملی ایجاد شده که همه آن‌ها در حال تولید برنامه هستند، با مدیریت دکتر رحمتی کارهای بسیارخوبی در بسیج صدا و سیما آغاز شده و حالا این مدیر توانمند با انگیزه بالا و شناخت از مشکلات و ظرفیت‌های مراکز، عهده‌دار مسئولیت معاونت امور استان‌ها شده است.

برای تداوم موفقیت‌ها نیازمند همراهی همه مدیران و برنامه‌سازان در سراسر کشور هستیم

محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما هم در این جلسه با اشاره به تجربه همکاری با بسیاری از مدیران و دست اندرکاران این معاونت در گذشته عنوان کرد: مراکز استانی رسانه ملی با زحمات همین مجموعه به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند و نظم ساختاری پیدا کرده‌اند.

وی افزود: فقدان حضور مدیر برجسته‌ای مانند دکتر دارابی با ویژگی‌های خاصی که داشت، قطعا برای رسانه ملی دشوار است اما تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجارب گذشته و توانمندی جمع حاضر، خلأهای موجود را پُر کنیم.

سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به جایگاه ایران اسلامی و سازمان صدا و سیما اظهار کرد: این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها به واسطه خون شهدا و برکات انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی ادامه داد: آنچه در معاونت امور استان‌ها به دست آمده نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران کل مراکز و همکارانشان و همچنین مدیریت عالی معاونت است.

سرپرست معاونت امور استان‌ها تصریح کرد: برای تداوم این امر و نیز تحول در عملکرد معاونت امور استان‌ها و شبکه‌های استانی نیازمند همراهی همه مدیران و برنامه‌سازان در سراسر کشور هستیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است