برپایی دومین «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و داوری میرکریمی و جاویدی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲

برپایی دومین «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و داوری میرکریمی و جاویدی

دومین «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سوگواره، دومین سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر برگزار می‌شود.

این سوگواره با هدف اشاعه و ترویج سنت‏‌ها و  آیین‌‏های حسینی و کشف استعدادهای جوان و خلاق در این حوزه توسط موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و با مشارکت عتبه مقدسه حسینی در کربلا آغاز شده است.

مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی، فیلم‌‏های کوتاه حداکثر ۵ دقیقه‏‌ای را در حوزه‌‏های داستانی، مستند و انیمیشن داوری خواهند کرد.

در این دوره به فیلم های ‏منتخب علاوه بر  تندیس و لوح تجلیل، به ترتیب جوایز نقدی شامل ۵ سکه، ۴ سکه و ۳ سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

علاوه‌برآن به پنج فیلم برگزیده منتخب آرا مردمی نیز لوح تجلیل و یک سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت. عتبه مقدسه حسینی نیز علاوه بر اکران فیلم های منتخب در کربلا، جوایز معنوی ویژه‏‌ای به آثار منتخب این دوره اهدا خواهد کرد.

همچنین شرکت‌کنندگان در این رویداد محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی ندارند و آثار تولید شده از سال ۹۹ به بعد در اولویت داوری قرار خواهند داشت.

هنرمندان برای شرکت در این رویداد تا ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی فرصت دارند آثارشان را در قالب فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی یا انیمیشن و کلیپ پس از تکمیل فرم درخواست، در سایت سوگواره «تصویر دهم» به نشانی tasvir10.ir بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از اخبار، فرآیند برگزاری، قوانین و شیوه‌نامه شرکت در این سوگواره می‌توانند علاوه بر مراجعه به صفحات مجازی سازمان جوانان راه ایمان، به نشانی @Javanane_Rahe_Iman با شماره‌ تلفن ۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است