اکران فیلم‌های دفاع مقدسی همراه با سخنرانی و مداحی/ آقامیری یک شب سخنرانی دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۸

اکران فیلم‌های دفاع مقدسی همراه با سخنرانی و مداحی/ آقامیری یک شب سخنرانی دارد

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس سازمان هنری رسانه ای اوج 4 ویژه برنامه در کهف الشهدا برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس سازمان هنری رسانه ای اوج ۴ ویژه برنامه فرهنگی در کهف الشهدا برگزار می‌کند.

در این برنامه‌ها که از نخستین روز هفته دفاع مقدس چهارشنبه ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود چهار اثر از سینمای داستانی و مستند روی پرده بزرگ اکران خواهد شد.

در کنار اکران این فیلم‌ها نیز برنامه سخنرانی، روایتگری دفاع مقدس و همچنین مداحی نیز پیش بینی شده است.

جزئیات برنامه‌های این ۴ شب شامل اسامی فیلم‌ها، سخنرانان و مادحین اهل بیت به شرح زیر است؛

چهارشنبه ۳۱ شهریور فیلم سینمایی «آبادان یازده شصت» از آثار برگزیده سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین آقامیری سخنرانی کرده و حاج سیدمحمود علوی مداحی می‌کند.

پنج شنبه اول مهر مستند «دستمال سرخها» که به تازگی رونمایی شده برای دومین بار اکران خواهد شد. در این مراسم جواد تاجیک به روایتگری خاطرات دوران دفاع مقدس می‌پردازد و حاج مهدی ارضی نیز مداحی می‌کند.

جمعه دوم مهر و همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس مستند «شبیخون» که روایتگر دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس در نخستین روزهای جنگ تحمیلی است در کهف الشهدا اکران می‌شود. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی تولیت آستان امامزاده صالح سخنرانی کرده و حاج امیر عباسی مداحی می‌کند.

در چهارمین روز و آخرین روز از مراسم، شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ مستند «خاطرات موتور سیکلت» پخش خواهد شد. امیر دربندی روایتگر خاطرات دوران دفاع مقدس در این برنامه خواهد بود و احمد بابایی نیز به یاد روزهای دفاع مقدس و مصائب اهل بیت اشعاری را قرائت خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است