بازدید مدیران شبکه پنج از پشت‌صحنه «آشپزی با مامان»/ پیام این برنامه قرآنی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۳

بازدید مدیران شبکه پنج از پشت‌صحنه «آشپزی با مامان»/ پیام این برنامه قرآنی است

مدیر گروه اجتماعی و مدیر طرح و برنامه شبکه پنج سیما از پشت صحنه مسابقه «آشپزی با مامان» بازدید کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، دوشنبه ۲۹ شهریور ماه قائم مقام مدیر شبکه پنج، مدیر گروه اجتماعی و مدیر طرح و برنامه شبکه پنج سیما از پشت صحنه مسابقه «آشپزی با مامان» بازدید و جزئیات ضبط این مسابقه خانواده محور را بررسی و تحلیل کردند.

مهدی کریمی زارچی قائم مقام مدیر شبکه پنج سیما در این بازدید به رویکرد این مسابقه که احیای ارزش ها و سنت های فراموش و یا کم رنگ شده است اشاره کرد و گفت: این برنامه با هدف تایید و تاکید بر جایگاه مادر در فرهنگ ایرانی– اسلامی تولید و پخش می شود.
او تاکید کرد: «آشپزی با مامان» فقط یک مسابقه تلویزیونی نیست بلکه تلاش می کند ارزش‌های اسلامی – دینی، تبیین جایگاه و مقام مادر، سنت میزبانی و صله رحم و … را تبیین کند.
مدیر گروه اجتماعی همچنین به احساسات و عواطف شرکت کنندگان مسابقه در پشت صحنه برنامه اشاره و عنوان کرد: در قسمت های پخش شده ما دیدیم که چطور فرزندان و مادران به یکدیگر عشق می ورزیدند و با گفتن کلمات محبت آمیز چشم بینندگان ما را نیز تَر کردند. در واقع پیام اصلی این برنامه مصداق آیه وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً است.

کریمی زارچی با بیان اینکه با تولید و پخش این برنامه به اهدافشان نزدیک تر شده اند، افزود: خوشبختانه این برنامه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان سیمای ملی روبه‌رو شده است و جمع کثیری از مردم درخواست شرکت در این برنامه را برای ما ارسال کرده اند.

قائم مقام مدیر شبکه پنج سیما در پایان از تلاش همه عوامل مسابقه «آشپزی با مامان» قدردانی کرد.

در ادامه این بازدید مجید خادمی زاده مدیر طرح و برنامه شبکه پنج سیما به اهمیت خلاقیت و نوآوری در تولیدات تلویزیونی اشاره کرد و گفت: برنامه ها زمان ارایه به شبکه در اتاق فکر شبکه و گروه بررسی دقیق می شوند و پس از برگزاری جلسات متعدد با اعضای صاحب نظر و عوامل برنامه و تصویب طرح، همزمان با تولید و پخش نظارت بر حسن اجرای طرح انجام می‌شود که این دیدار نیز در ادامه نظارت و ارتباط موثر با عوامل تولید «آشپزی با مامان» بوده است که امیدواریم بینندگان شبکه پنج سیما با تماشای «آشپزی با مامان» با نگاه به نوآوری، خلاقیت و جذابیت این مسابقه خانواده محور در بخش های محتوایی، دکور، میزبانی از حاضرین، جذابیت های رنگی و جلوه های بصری و… در انتقال نظرات و پیشنهادها و حمایت ها به روابط عمومی سازمان و شبکه پنج سیما ما را در هر چه بهتر شدن برنامه ها یاری کنند.

خادمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: گروه طرح و برنامه شبکه برای تصویب طرح های جدید تمام جزئیات را با دقت و موشکافانه و از نگاه مخاطبان بررسی و تحلیل می کند تا طرح ها و ایده ها با خواست مخاطبان و با سطح کیفی بالا تولید شده و در نتیجه رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است