برنامه‌های شبکه افق ویژه هفته دفاع مقدس | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۹

برنامه‌های شبکه افق ویژه هفته دفاع مقدس

شبکه افق چندین برنامه به مناسب هفته دفاع مقدس روی آنتن می برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، شبکه افق به مناسب هفته دفاع مقدس چند برنامه ویژه روی آنتن می برد.

مستند آن روزها

مجموعه مستند «آن روزها» به تهیه کنندگی عبدالله حاجی محمدی و کارگردانی سید مرتضی سیدی تولید شده و با روایتی از فیلم‌های مستند دهه دوره دفاع مقدس از زبان خود فیلمسازان که در هر قسمت با یکی از این فیلمسازان به گفتگو نشسته است، مهمان خانه مخاطبان خواهد بود و قرار است از امروز سه‌شنبه ساعت ۲۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۷:۳۰ در قاب شبکه افق جای می گیرد.

مستند دستمال سرخ‌ها

مستند تک قسمتی «دستمال سرخ‌ها» به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی حنظله تاج الدینی تهیه شده و با روایتی از گردان دستمال سرخ‌ها و شهید اصغر وصالی در دوره دفاع مقدس در روز پنجشنبه ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.

مستند برادرم نادعلی

مستند «برادرم نادعلی» به تهیه کنندگی محسن اسلام زاده و کارگردانی علی تک روستا تولید شده و با روایتی از تلاش خانواده‌ معظم شهید نادعلی برای یافتن پیکر این شهید بزرگوار در روز جمعه ساعت ۲۳ از قاب شبکه افق مهمان مخاطبان خواهد بود.

مستند کلاشنیکف‌های آمریکایی

مجموعه مستند «کلاشنیکف‌های آمریکایی» به تهیه کنندگی داوود مرادیان تولید شده و با روایتی متفاوت از چرایی ایجاد جنگ تحمیلی و پاسخ به برخی شبهات در حوزه دفاع مقدس روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده ساعت ۱۶ پخش می شود.

مستند آن روز من هم آنجا بودم

مستند «آن روز من هم آنجا بودم» در مجموعه روایت فتح و به تهیه کنندگی محمد حسین زینلی و کارگردانی محمد امین زینلی تهیه شده و با روایتی از مخالفت مردم عراق با رژیم بعث این کشور در جنگ تحمیلی و کمک رسانی بسیاری از آنها در بازگرداندن پیکر شهدای جنگ تحمیلی دوشنبه هفته اینده ساعت ۱۶ روی آنتن می رود.

برنامه‌های دیگر شبکه افق همچون قرن ۱۴، جهان آرا و… هم در ایام هفته دفاع مقدس با موضوعات مرتبط به ابعاد مختلف این موضوع خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است