تعطیلی کرونایی به آنهایی که زیاد کنسرت‌ داشتند لطمه زد/ ارایه قطعه جدید با شعر بهمنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸
امیر کریمی در گفتگو با صبا:

تعطیلی کرونایی به آنهایی که زیاد کنسرت‌ داشتند لطمه زد/ ارایه قطعه جدید با شعر بهمنی

امیر کریمی می گوید آسیب کرونا در موسیقی بیشتر معطوف به افرادی بود که در‌آمدشان وابسته به کنسرت بود، ولی او چنین شرایطی نداشته است.

امیر کریمی خواننده پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا اظهار کرد: یک قطعه موسیقی تا یک ماه آینده به بازار عرضه خواهم کرد که این تک آهنگ شعری از آقای محمدعلی بهمنی دارد و ملودی آن را خود خلق کرده‌ام.

وی در پاسخ به اینکه تعطیلی های کرونایی چه مشکلاتی برای او به عنوان فعال حوزه موسیقی داشته است، توضیح داد: کرونا در موسیقی نیز همانند دیگر بخش‌ها تاثیرات منفی خود را داشته، اما میزان آسیب‌ها متغیر بوده است. برای مثال هنرمندانی که درآمدشان وابسته به کنسرت بوده، آسیب بیشتری دیده‌اند، ولی به شخصه برای من این مساله چندان آسیب‌رسان نبود، چون چند سالی است کنسرت برگزار نمی‌کنم و بیشتر کارم متمرکز بر تلویزیون و اجراهای ارگانی است.

خواننده ترانه «تهران» با بیان اینکه مخاطب ارتباط خود را با موسیقی در ایام کرونایی حفظ کرد، گفت: به نظرم مردم همچنان با موسیقی ارتباط خود را حفظ کرده‌اند، زیرا آثار جدید از سوی خواننده‌ها عرضه می‌شد و اینگونه نبود که در این ایام هیچ ترانه ای روانه بازار نشود.

وی درباره جنس موسیقی خود چنین توضیح داد: به شخصه کارهایم به گونه‌ای است که گذر زمان آن را قدیمی نمی‌کند. درضمن هیچگاه سعی نکردم برای برگزاری کنسرت، آلبومی تهیه کنم.

این خواننده در پایان درباره کنسرت‌های آنلاین هم تصریح کرد: من نسبت به این حوزه اشراف کافی ندارم برای همین اظهارنظری نمی‌کنم، اما همین اندازه می‌گویم هر اتفاقی که موجب رونق در حوزه موسیقی و هنر شود امری پسندیده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است