جاوید «بهترین سال‌های زندگی ما» هستم/ بررسی ۲ پیشنهاد سینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۶
امیررضا دلاوری در گفتگو با صبا:

جاوید «بهترین سال‌های زندگی ما» هستم/ بررسی ۲ پیشنهاد سینمایی

امیررضا دلاوری از تجربه بازی در سریال «بهترین سال های زندگی ما» صحبت کرد.

امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که این روزها سریال «بهترین سال های زندگی ما» را در نوبت پخش دارد، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: نقش جاوید را در سریال «بهترین سال های زندگی ما» ایفا می کنم که یکی از دو برادر ناتنی داستان است. این سریال دوران کودکی تا پا به سن گذاشتن این دو برادر ناتنی را نمایش می دهد.

وی افزود: فضای سریال در تاریخ معاصر است یعنی از سال های قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن و زمان جنگ تحمیلی را به تصویر می کشد.

بازیگر سریال «بهترین سال های زندگی ما» درباره تجربه همکاری خود با احمد کاوری کارگردان این سریال بیان کرد: من در انتخاب نقش هایم اول به کارگردان کار توجه می کنم و بعد به نقش و فیملنامه. پیشنهاد بازی در این سریال را پذیرفتم چراکه در گذشته تجربه همکاری با احمد کاوری و کامبیز دارابی به عنوان مجری طرح «بهترین سال های زندگی ما» را داشتم. در گذشته برای کاوری در دو سریال تلویزیونی و دو فیلم سینمایی «نفوذی» به تهیه کنندگی جمال شورجه و حسن علیمردانی و «خودزنی» به تهیه کنندگی اردشیر ایران نژاد بازی کرده بودم و با روش کار او آشنایی دارم.

به گفته دلاوری، با توجه به حضور بازیگران فراوان و خوب حتی در نقش های کوچک و جذابیت فیلمنامه اگر زمان مناسبی برای پخش سریال در نظر گرفته شود، «بهترین سال های زندگی ما» با اقبال عمومی مواجه می شود.

بازیگر سریال «بهترین سال های زندگی ما» در ادامه درباره جدیدترین فعالیت این روزها خود گفت: مشغول تمرین دو تئاتر با نام های «وقتی کبوتر ها ناپدید شدند» به کارگردانی هستی حسینی، به قلم سفی اکسانن و ترجمه محسن ابوالحسنی و «سیگنال» به کارگردانی شهره سلطانی و نویسندگی آرش عباسی هستم.

دلاوری در پایان با بیان اینکه پیشنهاد بازی در چند سریال را نیز داشته اما آنها را قبول نکرده است، اظهار کرد: برای بازی در یک فیلم سینمایی نیز صحبت هایی کرده اما به دلیل آنکه مشغول بازی در نمایشی بودم نتوانستم در آن فیلم حاضر شوم. دو کار سینمایی دیگر نیز پیشنهاد شده است که احتمالا یکی از آنها را قبول می کنم.

«بهترین سال‌های زندگی ما» به نویسندگی جابر قاسمعلی، سریالی ۳۰ قسمتی است که برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500