پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز آذرماه برگزار می‌شود/ معرفی اعضای دبیرخانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲

پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز آذرماه برگزار می‌شود/ معرفی اعضای دبیرخانه

دوره پنجم جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره پرواز، پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز دهم تا دوازدهم آذر ماه امسال به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با محوریت فیلم‌ و فیلمنامه‌های کوتاه داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی و با هدف فرهنگسازی در مورد مسایل معلولیت و نمایش توانمندی‌های افراد دچار معلولیت‌های گوناگون برگزار می‌شود.

محمدرضا شرف‌الدین سینماگر و تهیه‌کننده سینما به عنوان دبیر این دوره از جشنواره انتخاب شده است. محمدحسین لطیفی به عنوان رییس هیات انتخاب و داوران و محمدعلی خبیر به عنوان دبیر اجرایی در دوره جدید این جشنواره بین‌المللی حضور دارند.

فرهاد قائمیان، حسین مسافرآستانه، محسن زارع‌اشکذری، طیبه فلکیان، رحمت‌اله معماراردستانی، پروفسور آرموگام پاراسورامن و دکتر فتانه امیری (مشاور دبیر) هنرمندان و چهره‌های شناخته شده‌ای هستند که در مقام اعضای شورای سیاستگذاری در پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز حضور دارند.

فراخوان رسمی این جشنواره بین‌المللی برای ارسال آثار منتشر شده و علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین اخبار جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی www.parvazfilmfestival.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است