نخستین حضور جهانی «حرف‌­های شبانه» در یک جشنواره ژاپنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۲

نخستین حضور جهانی «حرف‌­های شبانه» در یک جشنواره ژاپنی

فیلم کوتاه داستانی «حرف­‌های شبانه» به کارگردانی امید عبدالهی به بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ساپورو ژاپن راه یافت.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه داستانی «حرف­‌های شبانه» به نویسندگی و کارگردانی امید عبدالهی و تهیه­‌کنندگی حسین کاکاوند به بخش مسابقه شانزدهمین دوره جشنواره بین­ المللی فیلم کوتاه ساپورو ژاپن راه یافت.

جشنواره و بازار جهانی فیلم کوتاه ساپورو که مورد تایید جوایز آکادمی سینمایی کانادا است، در این دوره از میان حدود سه هزار متقاضی، یکصد و سیزده فیلم از سی و ۶ کشور جهان را برای بخش­‌های مختلف خود انتخاب کرده است که در بخش مسابقه بین­‌الملل آن آثاری از کشورهایی چون استرالیا، بلژیک، فنلاند، کانادا، فرانسه، لهستان، هلند، ترکیه، آلمان، اسپانیا و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره از سیزدهم اکتبر به دو شیوه حضوری و آنلاین در شهر ساپورو ژاپن برگزار می‌شود و علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه، هر ساله در کنار بازار فیلم، چندین ورک‌شاپ و سمینار تخصصی نیز برگزار می‌کند.

امید عبدالهی که پیش از این موفق به کسب جایزه بزرگ جشنواره فیلم کوتاه ساپورو شده است، اینبار با آخرین ساخته خود دومین حضورش را در این رویداد بین­‌المللی تجربه می­‌کند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: هادی افتخارزاده و امیررضا رنجبران، فیلمبردار: محمدرضا جهان‌پناه، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، طراح صحنه و لباس: محمدرضا باغنده و امید عبدالهی، برنامه‌­ریز و دستیار کارگردان: فرزین سعید، مدیر­ تولید: هومن محمودی، منشی صحنه: سمیرا حضرتی، گریم: سمیه کاکاوند، موسیقی: امیر بیات، گروه کارگردانی: میثم زرقانی، المیرا حسنلو و بابک دوامی، ترجمه: حسن شرف­ الدین و سارا احمدی، جانشین تهیه­‌کننده: حسن کاکاوند، عکاس: ساناز زینالی، طراح گرافیک: اَبر، جلوه­‌های ویژه بصری: محسن خیرآبادی، تصحیح رنگ و نور: سامان مجد وفایی، محصول: کاکو فیلم. همچنین پخش بین‌­المللی فیلم کوتاه «حرف­‌های شبانه» توسط کاکو فیلم انجام می­ شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است