مهدویان: از همه همراهانم در «زخم کاری» ممنونم/ به امید ساخت اثری کم‌نقص‌تر و شایسته‌تر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

مهدویان: از همه همراهانم در «زخم کاری» ممنونم/ به امید ساخت اثری کم‌نقص‌تر و شایسته‌تر

محمدحسین مهدویان کارگردان سریال «زخم کاری» با گذشت یک هفته از پخش آخرین قسمت این سریال در صفحه مجازی خود یادداشتی را درباره این سریال پرحاشیه نوشته است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، جمعه هفته گذشته ۱۹ شهریورماه آخرین قسمت از سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

هم‌زمان با پخش این مجموعه حواشی نسبتا زیادی برای این سریال درست شد و حتی منجر به پخش نشدن «زخم کاری» در یکی از موعدهای مقرر بود. در ادامه نیز با توجه به صحبت‌های کارگردان این اثر با سریالی مواجه بودیم که در سکانس‌ها و صحنه‌های مختلف با ممیزی‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده بود.

حال با گذشت یک هفته از پخش آخرین قسمت از سریال «زخم کاری»، محمدحسین مهدویان کارگردان این اثر در صفحه اینستاگرامی خود با تشکر از مخاطبان و همه افرادی که در ساخت این سریال او را همراهی کرده‌اند، نوشته است:

«در پانزده هفته‌‌ گذشته هر پنج‌شنبه همراه با سجاد، هادی، مهرشاد، امین، حبیب، حسین، بچه‌های استودیو روشنا و دوستان نازنین فیلیمو، شب را با اضطراب شیرین آماده‌سازی قسمت جدیدی از سریال زخم‌ به صبح رساندیم و در میان فشار و خستگی فقط به این می‌اندیشیدیم که آیا محصول تلاش‌مان به چشم شما خواهد آمد یا نه؟

سخت بود اما حالا در اولین جمعه‌‌‌ بدون زخم کاری برای همه‌ آن فشارها، خستگی‌ها، شب‌بیداری‌ها و انتظار شیرین خواندن اولین کامنت‌ها دلم تنگ شده است. از تمام دوستانی که در این هفته‌ها کنارم بودند و به لطف و همراهی آن‌ها کار به سرانجام رسید ممنونم. نمی‌توانم همه را نام ببرم ولی دست‌بوس‌شان هستم. همه‌ عزیزانی که نه فقط در این پانزده هفته‌ که در تمام یک‌سال گذشته هم‌راهم شدند تا در کنار هم زخم کاری را بسازیم.

از شما تماشاگران پرشمار زخم کاری سپاسگزارم که با استقبال چشم‌گیرتان ما را شرمنده‌ محبت‌تان کردید. محبت‌های بزرگوارانه‌ شما از روش‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی با پست، استوری، دایرکت و انواع مسیرهای دیگر به دست‌مان می‌رسید. پاسخ‌گویی به تک‌تک شما عزیزان به ویژه رفقایی که پیام‌های زیادی را به صورت دایرکت ارسال کردند از توان من خارج بود و از این بابت پوزش می‌خواهم.

بدانید که ما به کاستی‌های‌ خود آگاه‌ایم و محبت‌های بی‌‌نظیر شما را نه به حساب خود که به پای طبع بلند شما مردم ایران می‌گذاریم. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک اثری شایسته‌‌تر و کم‌نقص‌تر تقدیم‌تان کنیم.»

بازی جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی و سیاوش طهمورث بازیگران سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان بودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000