عطا در فصل دوم «نجلا» بزرگ می‌شود/ نگارش ۶ ماهه فیلمنامه سریال

مصطفی ساسانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: درحال حاضر مشغول بازی در فصل دوم‌ سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی هستم و فکر می‌کنم این کار از فصل نخست آن نیز بهتر است چراکه دو داستان موازی را پیگیری می‌کند و این مساله باعث می‌شود مجموعه تازگی خود را حفظ کند و برای تماشاگر نیز جذابیت‌های لازم را داشته باشد.

وی درباره فیلمنامه این سریال بیان کرد: امتیاز دیگری که برای فصل دوم سریال «نجلا» می‌توانم عنوان کنم فیلمنامه این کار است. آنگونه که به اطلاع من رسیده نزدیک به ۶ ماه زمان برای نوشتن سیناپس اینکار صرف شده است و حتی شخصیت‌ها چندین بار بازنویسی شده‌اند.

این بازیگر ادامه داد: در زمان نگارش فیلمنامه نیز حساسیت‌هایی وجود داشت. من بارها شاهد بازنویسی فیلمنامه توسط نویسنده بودم و جالب است مشاوره‌های کارگردان به نویسنده گاهی اوقات باعث تغییر برخی نکات می‌شد و در نهایت این بده و بستان میان نویسنده و کارگردان منتج به اتفاق خوبی خواهد شد.

ساسانی درباره شخصیت «عطا» در فصل دوم «نجلا» توضیح داد: عطا تقریبا همان کاراکتر فصل یک را دارد با این تفاوت که در سری جدید به یک پختگی دست خواهد یافت که در فصل قبل کمتر شاهد آن بوده‌ایم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: کست بازیگری این سریال همانند فصل اول با نقش‌ها همخوانی خوبی دارند، البته در فصل جدید برخی بازیگران جدید نیز به کار اضافه خواهند شد.

این بازیگر در پایان تاکید کرد: کار کردن در شرایط کرونایی سخت و دشوار است چراکه باید با رعایت پروتکل های بهداشتی سلامتی عوامل حفظ شود که این اتفاق خوشبختانه در پشت صحنه «نجلا» رخ داده است. من امیدوارم در همه آثار نمایشی این اتفاق بیفتد تا هیچ هنرمندی بابت انجام کار خود بیمار نشود.

انتهای پیام/