برای جوانان از عشق می‌گوییم/ «اینجا شب نیست» از ادبیات تا سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۱
فریبرز گلبن با صبا مطرح کرد:

برای جوانان از عشق می‌گوییم/ «اینجا شب نیست» از ادبیات تا سینما

تهیه‌کننده پیشکسوت رادیو از شروع پخش برنامه جدیدی با مضمون «عشق» در برنامه «اینجا شب نیست» رادیو جوان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، برنامه رادیویی «اینجا شب نیست» سال‌های زیادی است برنامه شبانگاهی رادیو جوان محسوب می‌شود و به صورتی پیش می‌رود که هر برنامه آن با یک تهیه‌کننده و یک موضوع خاص روانه آنتن می‌شود.

حال تازه‌ترین تهیه‌کننده‌ای که در رادیو جوان و در ساعات بامدادی شب قرار است برنامه‌ای را در قالب «اینجا شب نیست» روی آنتن ببرد، فریبرز گلبن از تهیه‌کنندگان پیشکسوت رادیو جوان است که از شاخص‌ترین کارهای وی می‌توان به «چه فرصتی چه شبی»، «جمعه من»، «هفت شنبه» و… اشاره کرد.

فریبرز گلبن در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه توضیح داد: خوشبختانه از زمانی که علیرضا مقصودی ریاست رادیو جوان را برعهده گرفته، توجه به مخاطب در ساخت برنامه‌ها افزایش پیدا کرده است به همین دلیل زمانی که قرار بود تولید این برنامه را شروع کنم به این فکر می‌کردم که جوانان درحال حاضر و در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال بزرگ‌ترین دغدغه‌شان چیست؟ یا چه چیزی می‌خواهند؟ در انتهای همه این سوالات به «عشق» رسیدم. البته که این عشق پر هیجان و شدید می‌تواند نسبت به همه چیز باشد. مثلا من خودم زمانی که تقریبا ۲۴ سالم بود عشق بی حد و مرزی به موتورسیکلتم داشتم و برایم جایگاه بسیار ویژه‌ای در قلبم داشت!

او افزود: در این سنین، جوان‌ها می‌توانند عاشق باشند آن هم با ساده‌ترین و عمیق‌ترین احساسات، اما این عشق ممکن است به مسایل کوچک یا متفاوتی باشد. «عشق» آمیخته با دوران جوانی است و ما نیز با این برنامه می‌خواهیم با جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ ارتباط برقرار کنیم.

ساعت عاشقی با صالح‌علا

این تهیه‌کننده درباره موضوعات این برنامه عنوان کرد: زمانی که به دنبال عشق‌های دهه ۷۰ و ۸۰ بودیم به ورزش، سینما، تلویزیون، شعر، گویندگی و … رسیدیم که مهمان اولین برنامه ما نیز محمد صالح علای عزیز شد و از نگاه ادبیات برایمان از عشق و انواع آن صحبت کرد.

او ادامه داد: مازیار فکری ارشاد کارشناس سینمایی برنامه است و هر شب یک فیلم یا سریال را نقد و بررسی می‌کند و حتی بهترین‌های سینما را به مخاطبان خود معرفی نیز می‌کند. در بخش موسیقی برنامه نیز سراغ ترانه‌های قدیمی و پر از خاطره جوانان می‌رویم و موسیقی مورد علاقه‌شان را هم روی آنتن پخش می‌کنیم.

به گفته گلبن، تا این لحظه سه قسمت از این برنامه روانه آنتن شبکه رادیویی جوان شده است و چهارمین قسمت آن شنبه شب ۲۷ شهریور و بامداد یکشنبه ۲۸ شهریور روانه آنتن رادیو جوان می‌شود.

این تهیه‌کننده درباره گوینده و کارشناسان این برنامه بیان کرد: گوینده این برنامه حمید ترابیان و کارشناس ثابت سینمایی ما مازیار فکری ارشاد است و همچنین در بخش شعر و ادبیات نیز حسین متولیان نویسنده و شاعر کشور به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

او درباره علت حضور در یک برنامه شبانگاهی گفت: سال‌ها پیش نیز برنامه‌ای را با نام «چه فرصتی چه شبی» به همراه فرزاد حسنی روانه آنتن می‌کردیم و در ادامه به «اینجا شب نیست» تغییر نام داد. به دلیل اینکه من تجربه حضور در این برنامه را داشتم و از ابتدا این برنامه با علاقه و عشق تولید می‌شد تصمیم گرفتم دوباره نیز برنامه‌ای در این قالب تولید کنم. در این برنامه آیتم‌های مختلفی مانند موسیقی، سینما، ورزشی، ادبیات را داریم و یک گروه جوان درحال تکاپو برای ارایه برنامه‌ای باکیفیت خوب به مخاطبان رادیو جوان هستند.

گلبن در پایان بیان کرد: هدف ما برای تولید این برنامه این است که جوانان را با ابعاد متفاوتی از عشق آشنا کنیم و به آن‌ها بگوییم می‌توانند از زوایای مختلفی به این حس شدید و هیجان‌انگیز نگاه کنند. امیدوارم که بتوانیم جای خود را در میان مخاطبان پیدا کنیم و آن‌ها نیز با شنیدن این برنامه لذت ببرند.

این برنامه هر هفته شنبه شب‌ها ساعت ۲۴ با ورود به بامداد یکشنبه پخش خود را در رادیو جوان آغاز می‌کند.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است