هنرمندان فعلا برای واکسن به خانه موسیقی نیایند/ سامانه‌ ثبت‌نام ایجاد می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶

هنرمندان فعلا برای واکسن به خانه موسیقی نیایند/ سامانه‌ ثبت‌نام ایجاد می‌شود

روابط عمومی خانه موسیقی درباره خبر منتشر شده در یکی از رسانه‌ها با عنوان «آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی» توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا، روز گذشته ۲۳ شهریورماه در یکی از رسانه‌ها خبری با عنوان «آغاز واکسیناسیون هنرمندان در خانه موسیقی» منتشر شد که موجب مراجعه نابهنگام هنرمندان به خانه موسیقی برای واکسیناسیون شد. حال روابط عمومی خانه موسیقی درباره این خبر توضیحاتی ارایه داد.

در توضیحات این روابط عمومی آمده است: «خبر روز گذشته ۲۳ شهریورماه از قول یکی از اعضای خانه موسیقی (تحت عنوان معاون اسبق) با تعجیل و با اطلاعات غلط در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که موجب سردرگمی برخی اعضای خانه و مراجعه نابهنگام آن‌ها برای واکسیناسیون به محل خانه موسیقی شد.

از ابتدای واکسیناسیون عمومی، خانه موسیقی پیگیر واکسیناسیون اعضای خانه بود که با پیگیری‌های مستمر این امر محقق شد و بسیاری از اعضای خانه‌های هنر با هماهنگی واکسینه شدند و هم اینک دارندگان هنر کارت می‌توانند به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه کنند.

از آنجایی که برخی از اعضای خانه عضو صندوق اعتباری هنر نیستند و هنرکارت دریافت نکرده‌اند طی مذاکراتی با وزارت بهداشت مقرر شد پایگاه واکسیناسیون در خانه موسیقی ایجاد شود که اعضا با اخذ نوبت و در روزها و ساعات معین برای واکسینه شدن به این محل مراجعه کنند.

در این باره و برای ایجاد محیطی امن و با آرامش برای پذیرایی اهالی موسیقی در محل خانه نیاز به تمهیداتی از جمله ثبت‌نام و مدیریت زمان برای دعوت از هنرمندان بود و لذا به‌زودی سامانه‌ای از طریق سایت و کانال‌های ارتباطی رسمی خانه موسیقی اعلام و خبر آغاز واکسیناسیون در سایت خانه منتشر خواهد شد.

روابط عمومی خانه موسیقی از همه اعضای خانه و اصحاب رسانه انتظار دارد درباره اخبار واکسیناسیون تنها اخبار سایت رسمی این نهاد را ملاک قرار دهند.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است