«زندگی و زندگی» به مراحل پایانی فیلمبرداری رسید/ مسئولان فکری به حال سینما کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
علی قوی‌تن به صبا خبر داد؛

«زندگی و زندگی» به مراحل پایانی فیلمبرداری رسید/ مسئولان فکری به حال سینما کنند

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به مراحل پایانی فیلمبرداری رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به کارگردانی علی قوی‌تن که فیلمبرداری آن از اول تیرماه در مناطق کویری کلید خورده بود، به روزهای پایانی نزدیک شده است و به احتمال زیاد تا اوایل مهرماه به اتمام می رسد.

داستان این فیلم به جستجوی یک معلم در پی چند دانش آموز خود که در کلاس آنلاین حضور ندارند، می پردازد. این فیلم سینمایی به نوعی فلسفه زندگی آدم‌ها را در شرایط دشوار روایت می‌کند.

علی قوی تن بعد از ساختن فیلم «رویای سهراب» که درباره سهراب سپهری شاعر و نقاش معاصر ایران است، مجدد به سینمای خود برگشته است.

او در گفتگویی کوتاه با خبرنگار صبا درباره شرایط فیلمسازی در زمان حاضر باتوجه به شیوع ویروس کرونا و انتظار خود از مسئولان سینمایی گفت: امیدوارم مسئولان سینمایی کشور باتوجه به شرایط کرونایی موجود، فکری به حال سینما و ایجاد شبکه‌های امن آنلاین برای پخش فیلم‌های سینمایی کنند

او در پایان تاکید کرد: همچنن امیدوارم امکاناتی در اختیار دفاتر پخش فیلم قرار گیرد تا آن‌ها نیز به‌روز شوند و فیلم‌های سینمایی را در مواقع لازم به شکل مطلوب برای مردم به نمایش بگذارند.

هدا مقدم منش و مهربان درویش زاده نقش‌های اصلی فیلم «زندگی و زندگی را برعهده دارند و  امیر علی رحیمی و یوسف احمدی نیز جلوی دوربین رفته‌اند.

 

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است