وزیر ارشاد: محمود شالویی از بدنه وزارتخانه است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۶
در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حوزه وزارتی مطرح شد؛

وزیر ارشاد: محمود شالویی از بدنه وزارتخانه است

آیین تکریم و معارفه مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیین تکریم و معارفه مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۳ شهریورماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی مهدی محمدی مدیرکل پیشین حوزه وزارتی گفت: آقای محمدی از مدیران جوان و باتجربه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و از خدمات ارزنده وی در مدت حضورش در حوزه وزارتی تقدیر می‌شود.

او افزود: از تجربیات و خدمات آقای محمدی همچنان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی بهره خواهیم برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به برخی ویژگی‌های شخصیتی محمود شالویی مدیرکل جدید حوزه وزارتی گفت: آقای شالویی دارای سابقه مدیریتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

او ادامه داد: آقای شالویی از مدیران فرهنگی و پژوهشی است که دارای سابقه در این حوزه است و اینکه از بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شده است، می‌تواند به عنوان یک حسن به شمار آید، زیرا با این دستگاه آشنایی دارد و این مجموعه را به خوبی می‌شناسد.

در ادامه مهدی محمدی مدیرکل پیشین حوزه وزارتی با تشکر از زحمات کارکنان و مدیران حوزه وزارتی در مدت حضور وی در این سمت، گفت: ۹ ماه حضور در حوزه وزارتی، تجربه خوبی برای من بود و باعث افتخارم است که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به من اعتماد کردند و در حکمی جدید به عنوان مشاور وزیر و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی وزارتخانه منصوب شدم.

در ادامه محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: از حسن اعتماد آقای اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتصاب به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی تشکر می‌کنم.

او افزود: از اینکه بعد از ۱۰ سال دوباره در خدمت آقای وزیر هستم و همکاری دوباره‌ای را با ایشان آغاز می‌کنم، خوشحالم.

شالویی افزود: امیدوارم با همکاری همکاران حوزه وزارتی و مدیریت جناب آقای اسماعیلی خدمات و اقدامات سازنده‌ای انجام دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه در احکامی جداگانه محمود شالویی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و مهدی محمدی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر هیات رسیدگی به مراکز فرهنگی منصوب کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000