جشنواره شیر طلایی اوکراین میزبان دو نمایش ایرانی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۲

جشنواره شیر طلایی اوکراین میزبان دو نمایش ایرانی می‌شود

دو نمایش «هولودومور» و «آشویتس زنان» برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی شیر طلایی اوکراین دعوت شدند.
به گزارش صبا، دو نمایش «هولودومور» به کارگردانی رها حاجی زینل و نمایش «آشویتس زنان» به کارگردانی علی صفری برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی شیر طلایی اوکراین دعوت شدند.
این دو نمایش در این دوره از جشنواره شیر طلایی که در شهر لویو برگزار می شود با آثاری از کشورهای ایتالیا، کانادا، لهستان، مجارستان، اوکراین، گرجستان، آمریکا و اسلواکی به رقابت خواهند پرداخت.
این نخستین بار است که جشنواره شیر طلایی اوکراین به عنوان یکی از جشنواره های مطرح جهان میزبان گروهی از کشور ایران خواهد بود.
امیر نوروزی، امیر شمس، نفیسه زارع، مهدی ابوحمزه، رها حاجی زینل، علی صفری، نازنین میهن، سارینا آزادمیلانی، محمد پسندیده و حسن محمدیان بازیگران نمایش «هولودومور» هستند.
همچنین امیر شمس، رها حاجی زینل، نازنین میهن و سارینا آزادمیلانی گروه بازیگران «آشویتس زنان» را تشکیل می دهند.
رضا جوینده ساخت موسیقی نمایش «هولودومور» و روزبه اخوان ساخت موسیقی نمایش «آشویتس زنان» را بر عهده دارند، همچنین پدرام رضوانی در مقام طراح نور، رضا جاویدی به عنوان عکاس و امین قنبری در مقام طراح گرافیک همراه گروه تئاتر سه گانه خواهند بود.
این دو نمایش پیش از حضور در جشنواره شیر طلایی اجرای عموم در سالن تئاتر پیچرسکی شهر کیف را تجربه می کنند و گروه تئاتر سه گانه پس از اجرای این آثار اجرا در کشورهای لهستان، ارمنستان و گرجستان را در برنامه دارد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است