فینالیست‌های فصل سوم «شب‌های مافیا» مشخص شدند/ پخش ۲۹ شهریور

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، با انتخاب بهترین بازیکنان سه گروه فصل سوم رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب، اولین قسمت جدال فینالیست‌ها در حال طی کردن مراحل فنی است و دوشنبه‌ هفته آینده یعنی 29 شهریورماه به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

لاله اسکندری، متین ستوده، بهاره افشاری، ترلان پروانه، پوریا پورسرخ، مجید یاسر، علی صبوری، مهران غفوریان، امیرعلی نبویان، حسین سلیمانی، برزو ارجمند و علیرضا طلیسچی فینالیست‌های فصل سوم این رئالیتی شو هستند.

فصل سوم «شب‌های مافیا» قرار بود آخرین سری از این رئالیتی شو باشد اما اوایل مردادماه ابوطالب کارگردان آن از شروع پیش‌تولید فصل چهارم این رئالیتی شو به صبا خبر داد و همچنین اعلام کرد که در ادامه این فصل و فصل‌های جدید قرار است یک نقش به گروه مافیا اضافه شود به نام «جوکر» که البته در فینال فصل گذشته نیز بود و یک نقش هم به شهروندان اضافه شود به نام «فروشنده» که کمی روند بازی را پیچیده‌تر کند.

فصل سوم رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب با گردانندگی کامبیز دیرباز محصولی از هنر اول است و دوشنبه هر هفته به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

انتهای پیام/