یک بازیگر دیگر به «سرجوخه» اضافه شد/ فیلمبرداری هم‌زمان در داخل و خارج از کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵

یک بازیگر دیگر به «سرجوخه» اضافه شد/ فیلمبرداری هم‌زمان در داخل و خارج از کشور

آرش آصفی مقابل دوربین «سرجوخه» رفت.

به گزارش صبا به نقل از سیمافیلم، آرش آصفی در نقش ابراهیم یک افسر ضدجاسوسی مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی رفت.

این درام جاسوسی اجتماعی که از پاییز سال گذشته کلید خورده است، این روزها با ۲ گروه به صورت هم‌زمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود.

پیش از این حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش غلامرضا و سامان صفاری در نقش کیان معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» با روایت ۲ قصه موازی به زندگی ۲ شخصیت غلامرضا و کیان که از ۲ گروه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند، می‌پردازد که هر ۲ در راه رسیدن به عشق، موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر می‌کند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به سرپرست نویسندگان: حسین امیرجهانی، طراح و مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، ناظر کیفی: محمود سالاری، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، تدوین: پری سا ناهیدپور، مدیر تولید: آرش زینال خیری، مدیر گریم: سید جلال موسوی و مدیر برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی اشاره کرد.

«سرجوخه» یک درام امنیتی- اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم است که به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری تولید می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است