«شهر خاموش» سومین فیلم احمد بهرامی شد/ اثری در ادامه «دشت خاموش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲
صبا خبر می‌دهد؛

«شهر خاموش» سومین فیلم احمد بهرامی شد/ اثری در ادامه «دشت خاموش»

احمد بهرامی قصد دارد سومین فیلم سینمایی خود با نام «شهر خاموش» را به زودی کلید بزند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، پیش تولید فیلم سینمایی «شهر خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سید رضا محقق آغاز شد و درحال حاضر مراحل مذاکره با بازیگران و عوامل پشت صحنه را پشت سر می‌گذارد.

این فیلم پس از «پناه» و فیلم موفق «دشت خاموش» که جایزه افق‌های جشنواره فیلم ونیز را از آن خود کرد، سومین فیلم سینمایی بهرامی به شمار می‌رود.

«شهر خاموش» قصه زنی میانسال به نام بمانی را روایت می‌کند که حقی از او ضایع شده است که باید برای به دست آوردن حق خود با مردانی درگیر شود.

به نظر می‌رسد «شهر خاموش» دنباله داستان «دشت خاموش» باشد و تاحدودی ردپایی از فیلم دوم بهرامی در آن دیده می‌شود، همچنین این امکان وجود دارد که فیلم دیگری در دنباله این فیلم‌ها ساخته و به سه‌گانه‌ای تبدیل شوند.

احمد بهرامی پیش از این در گفتگو با خبرگزاری صبا اعلام کرده بود: قرار است زمستان امسال ساخت کار جدیدم را آغاز کنم. آن اثر هم در لوکیشنی خاص خارج از بافت شهری با بازیگرانی خاص است، باز هم تصمیمم بر سیاه و سفید ساختن دارم اما ممکن است این نظر را تغییر دهم.

او در پایان درباره قصه فیلم تاکید کرد: مانند «دشت خاموش» شخصیت اصلی فیلم جدید هم در حاشیه شهر زندگی می‌کند، قصه زنی‌ست که اتفاقاتی برایش می‌افتد که باید یکی یکی آن‌ها را حل کرده و به جلو پیش برود.

فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی سعید بشیری از فردا دوشنبه ۲۲ شهریورماه در سینماهای هنروتجربه اکران می‌شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است