پیش‌نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰

پیش‌نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر نوشته شد

پیش‌نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر امسال در جلسه ای با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش و دبیر چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر نوشته شد.

به گزارش صبا به نقل از به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، در جلسه ای که با حضور محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، امین رهبر مدیر بخش رادیو تئاتر سه دوره قبل، ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، جواد پیشگر، جلال تجنگی مشاور ارشد دبیر جشنواره تئاتر فجر و سایر مدیران دو مجموعه، برگزار شد، پیش نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر فجر جشنواره امسال نوشته شد.

این جلسه که در محل رادیوی قدیم تهران در میدان ارگ و رادیو نمایش فعلی برگزار شده است، همانند سال های گذشته چارچوب کلی تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر جشنواره پیش رو مورد توافق قرار گرفت و در کنار آن مواردی به عنوان آسیب شناسی از سوی مدیران و هنرمندان حاضر در این جلسه مطرح شد تا این بخش از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره های قبل پربارتر باشد.

یکی از تاکیداتی که در این جلسه توسط مدیر رادیو نمایش مطرح شد بحث حوزه نظریه پردازی و پژوهش کاربردی بود و اینکه این موضوع در قالب یک سمینار، نشست و هم اندیشی به صورت حضوری یا مجازی برگزار شود تا چهارچوب و ابعاد آن از نظر نظریه پردازی و مطالعات نظری پخته تر شود.

پیش‌نویس تفاهمنامه بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر امسال با پیشنهادهایی از سوی مدیران دو مجموعه و هنرمندانی چون ایوب آقاخانی و بهرام ابراهیمی و جواد پیشگر نوشته شد و قرار است امضای این تفاهمنامه پس از نهایی شدن، توسط حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و محسن سوهانی مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش صورت گیرد تا این بخش با قدرت به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است